حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

فناوری شارژ 320 واتی Realme معرفی شد. شارژ کامل باتری گوشی در کمتر از 5 دقیقه!

فناوری شارژ 320 واتی ریلمی معرفی شد؛ شارژ کامل باتری گوشی در کمتر از 5 دقیقه!

در کنار فناوری شارژ فوق‌سریع سوپرسونیک، ریلمی به معرفی باتری 4420 میلی‌آمپرساعتی تاشو و یک آداپتور هم پرداخت.

ریلمی رسماً از فناوری شارژ 320 واتی خود رونمایی کرد. به گفته این شرکت، این سریع‌ترین فناوری شارژ دنیاست و می‌تواند یک باتری 4420 میلی‌آمپرساعتی را در طول یک دقیقه به 26 درصد و در چهار دقیقه و 30 ثانیه به ظرفیت کامل برساند.

براساس گزارش‌ها، فناوری جدید ریلمی می‌تواند در طول یک دقیقه شارژ دستگاه را به 26 درصد برساند و در کمتر از پنج دقیقه یک باتری با ظرفیت کامل را تحویل شما دهد. در نتیجه شارژ 320 واتی ریلمی بالاتر از فناوری شارژ‌ 300 واتی شیائومی قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های فناوری شارژ فوق‌سریع ریلمی

ریلمی همچنین یک آداپتور شارژ 320 واتی با نام «Pocket Cannon» معرفی کرده که ابعاد آن مشابه آداپتور 240 وات قبلی این شرکت است. این آداپتور دارای چگالی توان ۳.۳ وات‌برسانتی‌مترمکعب است، که نشان می‌دهد ریلمی توانسته قدرت زیادی را در یک فضای کوچک جای دهد.

فناوری شارژ 320 واتی ریلمی

آداپتور ریلمی از چندین پروتکل‌‌ شارژ شامل UFCS (تا ۳۲۰ وات)، PD (Power Delivery) و SuperVOOC پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه همین پشتیبانی گسترده باعث شده که این آداپتور با انواع دستگاه‌ها سازگار باشد. همچنین، این آداپتور دو پورت USB-C دارد که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می‌کند؛ یکی با توان ۱۵۰ وات برای گوشی‌های ریلمی و دیگری با توان ۶۵ وات برای لپ‌تاپ‌های سازگار. با این قابلیت کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را با سرعت بالا و به‌طور همزمان شارژ کنند.

سایر ابزارها و ویژگی‌های معرفی‌شده

علاوه‌براین، ریلمی ترانسفورماتور ولتاژ AirGap را هم معرفی کرد. این دستگاه از فناوری الکترومغناطیسی بدون تماس استفاده می‌کند تا از افزایش ولتاژ در باتری جلوگیری کند و باتری را ایمن نگه دارد. این قطعه کوچک و به‌اندازه یک انگشت است، ولتاژ باتری را تا 20 ولت کاهش می‌دهد و با حفظ دمای دستگاه بازدهی انرژی را تا حدود 98 درصد بهبود می‌بخشد.

فناوری شارژ 320 واتی ریلمی

در کنار AirGap، ریلمی یک باتری تاشو با ظرفیت 4420 میلی‌آمپرساعت معرفی کرد که از چهار سلول با ضخامت 3 میلی‌متر بهره می‌برد. رونمایی از این باتری نشان می‌دهد که سازنده چینی احتمالاً روی ساخت یک گوشی تاشو برای آینده کار می‌کند.

ریلمی همچنین درباره فناوری‌های AI Motion Picture و Gaming Super Resolution صحبت کرد. با قابلیت اول، کاربران می‌توانند تصویر مدنظرشان را به یک ویدیوی 25 فریمی تبدیل کنند و قابلیت‌ دوم را در راستای بهبود وضوح تصاویر هنگام بازی به‌کار ببرند.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋