حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

رنگ و برخی مشخصات شیائومی Mix Flip و Mix Fold 4 فاش شد

رنگ‌بندی و برخی مشخصات شیائومی میکس فلیپ و میکس فولد 4 افشا شد

ظاهراً هر دو دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می‌شوند.

با رسیدن به اواسط ماه ژوئیه، شیائومی درحال آماده‌شدن برای عرضه سه گوشی پرچمدار جدید، یعنی میکس فلیپ، میکس فولد 4 و ردمی K70 اولترا در بازار چین است. به نظر می‌رسد اولین تیزرهایی که طراحی گوشی‌های تاشوی نسل بعدی شیائومی را فاش می‌کند، این هفته منتشر خواهد شد. در همین حال، رنگ‌بندی احتمالی این دو گوشی نیز افشا شده است.

به گزارش «گیزموچاینا» و به نقل از منبعی آگاه با نام «Panda is very bald» در شبکه اجتماعی ویبو، میکس فولد 4 در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و یک نسخه با پارچه کِولار مشکی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، میکس فلیپ در رنگ‌های سفید، بنفش، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد. بالاترین پیکربندی هر دو مدل دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

رنگ‌بندی و برخی مشخصات شیائومی میکس فلیپ و میکس فولد 4 افشا شد

شیائومی هنوز تاریخ رویداد معرفی بعدی خود را تأیید نکرده است. بااین‌حال، این منبع ادعا می‌کند که در 19 جولای شیائومی مراسم رونمایی این دو گوشی تاشو را برگزار می‌کند. به غیر از دستگاه‌های ذکرشده، در این رویداد احتمالاً شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند جدید، دستبندهای سلامتی و هدفون خواهیم بود.

طبق گزارش‌های دیگر، میکس فلیپ و میکس فولد 4 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهند بود و از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کنند. Mix Fold 4 همچنین دارای ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه و گواهی ضدآب IPX8 خواهد بود. احتمال می‌رود که میکس فولد 4 از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. گفته می‌شود که Mix Flip دارای باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. ازاین‌رو، عمر باتری این گوشی احتمالاً مشابه دیگر گوشی‌های پرچمدار غیرتاشو خواهد بود.

میکس فلیپ شیائومی

مشخصات دوربین‌های میکس فلیپ و میکس فولد 4 شیائومی

علاوه‌براین‌ها، میکس فلیپ از لنز لایکا برای یک تجربه عکاسی پیشرفته پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری در پشت است.

از سوی دیگر، میکس فولد 4 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS خواهد بود. سیستم دوربین اصلی احتمالاً با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک دوربین تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر همراه خواهد بود.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋