حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

موتورولا از Moto Buds و Moto Buds Plus با ANC و شارژ بالا رونمایی کرد

موتورولا از موتو بادز و موتو بادز پلاس با ANC و شارژدهی بالا رونمایی کرد

ایربادهای جدید موتورولا با نام‌های موتو بادز و موتو بادز پلاس با قابلیت‌های جذاب و قیمت مناسبی به بازار می‌آیند.

موتورولا امروز از دو گوشی جدید اج 50 اولترا و اج 50 فیوژن پرده برداشت. این شرکت همچنین از دو ایرباد جدید به‌نام‌های موتو بادز و بادز پلاس رونمایی کرده است که از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری بالایی بهره می‌برند. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا می‌شویم.

موتو بادز پلاس

موتورولا موتو بادز پلاس با همکاری برند Bose ساخته شده است و می‌توانید از کیفیت صدای آن اطمینان داشته باشید. این محصول دارای درایورهای دوگانه داینامیک است که صدای خواننده آهنگ‌ها را شفاف و بیس را غنی ارائه می‌کند. بادز پلاس از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند و در گوشی‌های واجد شرایط موتورولا با Dolby Head Tracking سازگار است.

موتورولا از موتو بادز و موتو بادز پلاس با ANC و شارژدهی بالا رونمایی کرد

ایرباد موتورولا علاوه‌بر حذف نویز فعال، از حالت تطبیقی و Transparency بهره می‌برد و به فناوری CrystalTalk AI برای بهبود کیفیت صدا در محیط‌های غیرمناسب دسترسی دارد. عمر باتری بادز پلاس با یک بار شارژ به 8 ساعت می‌رسد و با 10 دقیقه شارژ، می‌توانید تا 3 ساعت آهنگ گوش کنید.

بادز پلاس با قیمت 129 دلار در آمریکا و 149 دلار در اروپا عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های خاکستری جنگلی و ماسه ساحلی به بازار می‌آید.

موتورولا از موتو بادز و موتو بادز پلاس با ANC و شارژدهی بالا رونمایی کرد

موتو بادز

موتو بادز معمولی از درایورهای داینامیک 12.4 میلی‌متری استفاده می‌کند و با صدای Hi-Res سازگار است. این محصول هم از حذف نویز فعال، حالت تطبیقی و Transparency برخوردار است. همچنین فناوری CrystalTalk AI در این مدل نیز ارائه می‌شود.

عمر باتری موتورولا بادز با یک بار شارژ به 9 ساعت می‌رسد و با 10 دقیقه شارژ می‌توانید 2 ساعت آهنگ گوش کنید. این محصول در رنگ‌های آبی ستاره‌ای، آبی یخی، نارنجی مرجانی و سبز کیوی با قیمت 59 یورو راهی اروپا خواهد شد.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋