حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

نینتندو سوییچ 2 احتمالا به جای سال 2024 در سال 2025 عرضه خواهد شد

نینتندو سوییچ 2 به‌جای سال 2024 احتمالاً در 2025 عرضه می‌شود

این کنسول دستی احتمالاً همزمان با Metroid Prime 4 عرضه خواهد شد.

شایعات درباره کنسول بازی نینتندو سوییچ 2 روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود. طبق گزارشات قبلی، این کنسول دستی قرار بود در پاییز 2024 به بازار عرضه شود. حالا کمپانی ژاپنی نینتندو به ناشران اعلام کرده که تاریخ عرضه این دستگاه برای اوایل سال 2025 برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش منابعی مثل VGC و EuroGamer این تاریخ احتمالاً قطعی خواهد بود. یک خبرنگار برزیلی معتبر نیز در یک ویدئوی یوتوب، این خبر را تأیید کرده است.

نینتندو سوییچ در اوایل 2017 یعنی ماه مارس، معرفی و عرضه شد؛ بنابراین احتمالا نسل بعدی این کنسول دستی نیز در 3 ماهه اول سال 2025 معرفی و بلافاصله عرضه خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از ناشران، بازی‌های خود برای نینتندو سوییچ 2 را برای اوایل همین سال برنامه‌ریزی خواهند کرد.

نینتندو سوییچ 2

عرضه نینتندو سوییچ 2 همزمان با بازی Metroid Prime 4

این تأخیر در عرضه دستگاه نسل بعدی نینتندو، به ناشران اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را بهینه‌تر بر روی این کنسول جدید تولید کنند. به‌عنوان مثال، Metroid Prime 4 در سال 2017 برای نیتندو سوییچ معرفی شد اما تاریخ عرضه رسمی آن چندبار به تعویق افتاد. درحال‌حاضر نیز تاریخ عرضه این بازی نامعلوم است. این احتمال وجود دارد که این بازی در سال 2025 و همزمان با عرضه نینتندو سوییچ 2 منتشر شود.

نیتندو سوییچ درحال‌حاضر به پرفروش‌ترین کنسول تاریخ نینتندو در ژاپن تبدیل شده است. این کنسول دستی توانسته است در رقابت با کنسول‌های سونی و مایکروسافت، آمار فروش به مراتب بهتری داشته باشد. درحال‌حاضر نیز این کنسول دستی، در جایگاه سومین کنسول پرفروش تاریخ ایستاده است. بنابراین نسل بعدی سوییچ برای تکرار موفقیت‌ها، کار سختی پیش رو خواهد داشت.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋