حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

گزارش تصویری دیجیاتو از ششمین نمایشگاه کار ایران

گزارش ویدیویی دیجیاتو از ششمین نمایشگاه کار ایران

تقویت برند کارفرمایی، یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار است.


ششمین نمایشگاه کار ایران از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران در حال برگزاری است. این نمایشگاه که توسط جاب ویژن برگزار می‌شود، میزبان ۷۵ شرکت است که ۱۵۰۰موقعیت شغلی متنوع را در دسترس کارجوها قرار می‌دهند. در ویدیوی زیر که در روز اول این نمایشگاه تهیه شده، با تعدادی از شرکت‌های حاضر در ششمین نمایشگاه کار گفتگو کرده و نظر کارجویان در مورد این نمایشگاه را پرسیده‌ایم.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از ششمین نمایشگاه کار ایران

کارجویان می‌توانند با حضور در نمایشگاه کار ایران به صورت مستقیم با مدیران منابع انسانی شرکت‌ها ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مورد نیازشان را از حرفه و سازمان موردنظر به‌دست آورند. همچنین نمایشگاه کار این بستر را برای مدیران منابع انسانی فراهم کرده تا نیازها و انتظارات سازمان از کارکنان را به صورت فعالیت‌های تعاملی مختلف به افراد نشان دهند.

وجه تمایز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌ها، تنوع بالای کسب‌وکارهای شرکت‌کننده است. شرکت‌های بزرگ و مشهور در حوزه‌های مختلف ماند صنعت، اکوسیستم استارتاپی، دانش‌بنیان، درمانی و سایر حوزه‌های کسب‌وکاری در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه علاوه بر اینکه می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتباط گرفتن کارفرما و کارجو باشد، می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا برند کارفرمایی خود را تقویت کرده وخودشان را به بازار معرفی کنند.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋