حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

Nobitex از دو محصول De-Fi در رویداد "DeFi Day" رونمایی خواهد کرد

نوبیتکس در رویداد «دیفای دی» از دو محصول حوزه De-Fi رونمایی خواهد کرد

دو محصول جدید نوبیتکس دسترسی کاربران ایرانی به فناوری‌های نوین مالی جهان را فراهم خواهد کرد.

پلتفرم تبادل رمزارز نوبیتکس رویداد «دیفای دی» را با هدف معرفی مأموریت خود در صنعت مالی غیر متمرکز را برگزار می‌کند. نوبیتکس همچنین از 2 محصول جدید این خود در حوزه دیفای رونمایی خواهد کرد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی نوبیتکس، رویداد دیفای دی سی مرداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن با حضور اعضای کامیونیتی بلاکچین و رمزارز، فعالان اقتصاد دیجیتال، مدیران شرکت‌ها و رسانه‌ها برگزار می‌شود. 

 دو محصولی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، به گفته نوبیتکس گام بزرگی در جهت توسعه صنعت مالی غیرمتمرکز در ایران برمی‌دارد و دسترسی کاربران ایرانی به فناوری‌های نوین مالی جهان را فراهم می‌کند.

پس از رونمایی از این محصولات، برنامه‌نویسان ایرانی بدون دغدغه و محدودیت‌های بین‌المللی، می‌توانند با راه‌اندازی پروژه‌های دیفای، برنامه‌های غیرمتمرکز یا Dapps راه‌اندازی کنند و ضمن کسب درآمد، امکان استفاده از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز را برای هم‌وطنان فراهم کنند. 

نوبیتکس توسعه صنعت بلاکچین در ایران و ایجاد بستری برای ورود بدون نگرانی کاربران ایرانی و استفاده آنها از خدمات این صنعت را به عنوان اهداف خود برگزیده‌ است.

این پلتفرم تبادل رمزارز همزمان با رونمایی از دو محصول در دیفای دی، ایونت «هکاتون» را برای حمایت از پروژه‌های ایرانی حوزه دیفای با دعوت از برنامه‌نویسان بلاکچینی و غیربلاکچینی برگزار می‌کند که اطلاعات آن در شبکه‌های اجتماعی نوبیتکس منتشر خواهد شد.  

گفتنی است De-Fi به مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی براساس دفتر کل توزیع شده اشاره دارد که می‌توانند امور مالی مهمی مانند دریافت وام را به‌صورت غیرمتمرکز و بدون نیاز به واسطه انجام ‌دهند. به‌عبارت دیگر، دیفای یک پروژه نیست، بلکه یک اکوسیستم از صدها پروژه گوناگون است که همه آن‌ها خدمات مالی غیرمتمرکز ارائه می‌دهند. در این سیستم، کنترل بانک‌ها و موسسات بر پول، محصولات و خدمات مالی حذف می‌شود.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋