تپسی در بهار 1402 به بیش از 200 میلیارد تومان درآمد دست یافته است.
تپسی در خردادماه امسال 80 میلیارد و 807 میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است تا رکورد درآمد ماهانه این شرکت شکسته شود. رکورد پیشین درآمدی تپسی به اسفندماه 1401 بازمیگردد که بیش از 79 میلیارد تومان بود.
گزارش فعالیت ماهانه دوره یکماهه شرکت تپسی منتهی به 31 خردادماه 1402 روی کدال منتشر شده است. این شرکت در ماهی که گذشت، بیش از 80 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که بخش اعظم آن از کمیسیون دریافتی از سفیران است.
حوزه فعالیت اصلی تپسی، درخواست تاکسی آنلاین است که این شرکت از رانندگان خود بهازای هر سفر 15 درصد و در برخی شهرها تا 19 درصد دریافت میکند. در همین راستا، این شرکت طی یک ماه گذشته، 77 میلیارد تومان درآمد از کمیسیون دریافتی از سفیران خود داشته و مبلغ 480 میلیون تومان نیز از طریق برگشت از کمیسیون خردادماه، درآمد شناسایی کرده است.
تپسی همچنین نزدیک به سه میلیارد تومان از سرویس تلفنی، 146 میلیون تومان از سوءپیشینه سفیران، 192 میلیون تومان از راهاندازی مجدد، 8 میلیون تومان از جریمه سفیران متخلف و 459 میلیون تومان از سایر حوزهها درآمد کسب کرده است.
در گزارش مالی اخیر تپسی به میزان درآمد شناساییشده این شرکت از ابتدای سال اشاره شده. این رقم بیش از 203 میلیارد تومان بوده که 193.7 میلیارد تومان آن از کمیسیون دریافتی از سفیران حاصل شده است.
گفتنی است تپسی طی ماههای اخیر، ضمن افزایش شهرهایی که در آنها خدمتدهی میکند، سرویسهای جدیدی را نیز به پلتفرم خود افزوده است.
«تپسی لاین»، سرویس سفر اشتراکی تپسی برای کاربران تهران است که از اواخر اسفندماه دوباره فعال شد. «تپسیپک» نیز جدیدترین سرویس تپسی است که درزمینه ارسال مرسولات فعالیت میکند. معاون فنی و محصول تپسی کاهش 30 درصدی هزینه ارسال و رفع دغدغه کسبوکارها برای توسعه و افزایش کاربرانشان را از مزیتهای این سرویس میداند.
به گفته «محمدمهدی صادق»، نرخ چسبندگی این سرویس بالاست و آنها امیدوارند که استقبال از تپسیپک بهشکل نمایی رشد کند.
پاسخ ها