مرکز تتا اعلام کرد شماره 124 در راستای ارتقای سطح پاسخگویی، بهبود خدمات پشتیبانی و تسهیل امور برای کسبوکارهای اینترنتی است.
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از فعالیت مرکز تماس سامانه اینماد با شماره 124 از اول خردادماه خبر داد. براساس توضیحات مرکز تتا، این شماره بهمنظور ارتقای سطح پاسخگویی، بهبود خدمات پشتیبانی و تسهیل امور برای کسبوکارهای اینترنتی و عموم مردم فعال شده است و ازاینپس روزهای پنجشنبه نیز (ساعت 8 تا 14) پاسخگو خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، از ابتدای خردادماه مرکز تماس سامانه اینماد به سرشماره یکپارچه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل و شماره آن به 124 (داخلی 5) تغییر خواهد یافت. علاوه بر روزهای شنبه تا چهارشنبه (ساعت 8 تا 17)، روز پنجشنبه (ساعت 8 تا 14) نیز به روزهای پاسخگویی اضافه خواهد شد.
مرکز تتا اعلام کرده است که با استفاده از این شماره، سرعت و کیفیت پاسخگویی مرکز تماس با توجه به قابلیتهای نرمافزاری و سختافزاری زیرساخت جدید افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین کسبوکارهای اینترنتی و عموم مردم در سراسر کشور بدون نیاز به ورود کد، میتوانند در حوزههای مختلف شامل ثبتنام و اعطای اینماد، پیگیری تیکت و ایمیل، پیگیری اخطار نظارتی و تعلیق، شکایات اینماد و احراز تلفن ثابت، خدمات دریافت کنند.
مرکز تتا در بخش دیگری از توضیحات خود تأکید کرده است که خرداد سال گذشته نیز طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی (که با حضور نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی در مرکز تتا برگزار میشود)، با تجهیز منابع و امکانات موردنیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد که پیش از آن ساعت 8 تا 14:30 بود، به ساعت 8 تا 17 افزایش یافت.
علاوهبراین، امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار است و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد. همچنین نشانی سامانه برای ثبت برگه (تیکت) نیز ارائه شده است: reg.enamad.ir.
پیش از این بارها شاهد نگرانی کسبوکارها درباره دریافت اخطار یا قطع اینماد در روزهای پایانی هفته یا روزهای منتهی به ایام تعطیل بودیم. حالا با اضافهشدن پاسخگویی در روزهای پنجشنبه این امید وجود دارد که کسبوکارها با مشکلات کمتری مواجه شوند؛ هرچند پاسخگویی همچنان به 7 الی 24 تغییر نکرده است.
پاسخ ها