hamed khamisabadi

hamed khamisabadi

گروه طراحی سایت وب مب web -meb.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

فضای کار اشتراکی در کارابیز

 

فضای کاری مشترک یا فضای کاری مشترک یا کار مشترک (به انگلیسی: Coworking) روشی از کار است که شامل یک فضای کاری مشترک، یک دفتر و فعالیت های مستقل است. برخلاف محیط‌های اداری معمولی، محیط‌های کار مشترک معمولاً توسط یک سازمان به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. 

این محیط ها برای فریلنسرهای حرفه ای، پیمانکاران مستقل یا افرادی که اغلب سفر می کنند و فعالیت های مستقل انجام می دهند جذاب است. محل کار مشترک جامعه‌ای از افرادی است که ارزش‌های مشترکی را در حین انجام فعالیت‌های مستقل دارند و البته افرادی که مشتاق همکاری هستند، که می‌تواند با همکاری با افرادی که در یک محیط مشترک با هم کار می‌کنند، انجام شود. فضای کار اشتراکی راه حل مناسبی برای مشکل انزوای بسیاری از کارمندانی است که کار از خانه را تجربه کرده اند و همچنین به آنها اجازه می دهد از حواس پرتی ناشی از کار از خانه جلوگیری کنند. پیدا کردن فضاهای کار مشترک لزوماً برای استارت آپ ها ساخته نشده اند. اما معمولاً توسط آنها استفاده می شود. با توجه به اینکه ملزومات اولیه فیزیکی کار در این فضاها فراهم است، در برخی موارد ممکن است شتاب دهنده های تجاری یا مراکز تحقیق و توسعه شرکت های بزرگ نیز در این فضاها مستقر شوند. همچنین، این فضاها ممکن است با توجه به شرایط محلی برای تمرکز بر یک موضوع خاص، به عنوان مثال، توسعه گردشگری یا توسعه بازی، راه اندازی شوند. اما این فضاها اغلب امکاناتی را فراهم می کنند که شامل میز، اتاق جلسات، برق، اینترنت پرسرعت و چای و قهوه رایگان است.

فضای کار اشتراکی در کارابیز

فضاهای کار مشترک در ایران

 

فضای کار در ایران نیز مانند سایر کشورها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. بسیاری از شرکت ها و استارت آپ های جدید وارد بازار کار شدند و بسیاری از افراد کار آزاد را به کارمند بودن ترجیح دادند. به همین دلیل ایران نیز فضاهای همکاری زیادی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به بررسی و معرفی تعدادی از آن ها در تهران و شهرستان ها می پردازیم.

 

خانه خلاقیت زرافه مکانی برای ساخت و ساز، یادگیری، تجربه و اشتراک گذاری است و امکانات مختلفی را برای تولید محصول یا خلق یک اثر هنری در اختیار شما قرار می دهد. . می گذارد. این محیط مکانی است برای دانشجویان هنر، هنرمندان نوپایی که نیاز به مکانی با امکانات لازم برای به ثمر رساندن ایده های خود دارند، فریلنسرهایی که در زمینه های خلاقانه و هنری فعالیت می کنند، عکاسان، علاقه مندان به چاپ دستی و مهمتر از همه کسانی که در کنار آنها کار می کنند. مثل جمعیت؛ آنها به دیگران کمک می کنند و از دیگران ایده می گیرند.

 

بیشتر سرمایه گذاران به دنبال استارت آپ هایی با MVP کسب درآمد کرده اند و اکنون باید کار خود را توسعه دهند، به همین دلیل برای شروع کار سرمایه گذار نداریم، استفاده از این فضاهای کار گروهی یکی از بهترین راه حل ها برای کاهش هزینه ها است.

 

یکی از خدمات و کارهای زیبایی که در سالهای اخیر انجام شده، ایجاد فضاهای کار گروهی (Coworking Space) است که کار استارت آپ ها و کارآفرینان را آسان کرده و به کاهش هزینه های آنها کمک می کند.

 

فرقی نمی کند که دورکار دائمی باشید یا گاهی مجبور باشید در خانه بمانید و از راه دور کار کنید، در هر دو صورت با مشکلات ریز و درشتی مانند سر و صدا، عدم تمرکز، بی انگیزگی و ... مواجه خواهید شد. به این ترتیب گاهی اوقات شما نیاز به مکانی آرام با امکانات کافی دارید که فقط برای کار ساخته شده باشد و بتوانید با بالاترین کیفیت روی پروژه های خود تمرکز کنید. در این مقاله، استفاده از یک فضای کاری مشترک برای چنین مواقعی را پیشنهاد کردیم.

 

فضای کار مشترک تنها برای کار از راه دور نیست، بلکه برای فعالیت هنرمندان، اعضای استارتاپ ها، کارآفرینان و... بهترین گزینه ممکن است. مکانی که می توانید بدون نگرانی در آن کار کنید و حتی می توانید از تخصص سایر کاربران برای پیشبرد فعالیت های خود کمک بگیرید.

 

پس وسواس نداشته باشید، یکی از فضاهای کاری مشترک معرفی شده در این مقاله را با توجه به محل زندگی و شرایط خود انتخاب کنید و با انگیزه بیشتری مشغول شوید.

 

Tescolo یک فضای کاری مشترک آنلاین است، مهم نیست که در کدام یک از فضاهای کاری مشترک بالا کار می کنید، می توانید با همکاران خود تعامل داشته باشید و از Tescolo برای برنامه ریزی و مدیریت کار خود استفاده کنید.

hamed khamisabadi
hamed khamisabadi گروه طراحی سایت وب مب web -meb.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋