hakimielnaz1

hakimielnaz1

توسط ۱ نفر دنبال می شود

شورت های یکبار مصرف زنانه

درست است که زندگی مدرن دغدغه های زیادی را برای ما به پیش آورده است ولی همچنان در همان راستا باعث شده است که بسیاری از دغدغه هایی که انسان های گذشته داشتند را ما نداشته باشیم و و بتوانیم سخت ترین کار های گذشتگان را به آسانی هرچه تمام تر انجام دهیم. در گذشته قبل از اینکه انقلاب صنعتی اتفاق بیفتد مردم لباس های خودشان در خانه بصورت دستی تهیه می کردند به همین دلیل هم قطعا نه آنقدر از راتی بالایی برخوردار بود و نه اینکه قطعا توانایی اینکه تنوع زیادی داشته باشند را نداشتند در این میان لباس های زیر نیز از این قضیه مستثنی نیست و بیشتر لباس های زیر چه زنانه و چه مردانه بیشتر یک شکل بودن و در ساده ترین حالت ممکن استفاده می شوند و برای موقعیت ها و لباسهای مختلف و برای استفاده های مختلف انتخاب های زیادی وجود نداشت. ولی با پیشرفت صنعت و انقلاب صنعتی و به وجود دستگاه های اتوماتیک ریسندگی و بافندگی کم کم لباس های تنوع بسیار زیادی به خود گرفتند و مردم دیگر لباس ها را در خانه هایشان تولید می کردند.

 

لباس زیر ها شورت ها هم در این روند تغییر قرار گرفتند و با وارد شدن متریال های مختلف در روند تولید لباس زیر ها و شورت ها شورت های مختلفی برای موقعیت های مختلفی تولید شود تا بتوانیم ما با نیاز های مختلف و برای موقعیت های مختلف از این شورت  ها استفاده کنیم.  یکی از تاثیر ذار ترنی متریال هایی که انسان توانست با آن زندگی خود را تغییر دهد پلاستیک بود. پلاستیک با تمام مضراتی که به طبیعت دارد توانست که خیلی از مشکلات ما را در زمینه های مختلف حل کند و بسیاری از دغدغه های ما را به راحتی رفع کند. حتما شما هم تا حالا از ظروف یکبار مصرف بار ها استفاده کردید و توانسته مشکلات زیادی را برای شما آسام کند برای مثال شما در بعضی از جاها به ظرف دسترسی ندارید و یا اینکه حوصله ظرف شستن ندارید ظروف یکبار مصرف میتواند به کمک شم بیاید. به کمک پلاستیک شورت های یکبار مصرف هم وارد بازار شده اند و توانستهاند که طرفداران زیادی را برای  خود جذب کند.

شورت های یکبار مصرف دیگر مشکلات شستن را برای شما ندارد. البته باید بدانید که این شورت ها رای استفاده های روزمره طراحی شده اند و علاوه بر اینکه هزینه زیادی برای شما در بر دارند بلکه استفاده دراز مدت از این لباس ها باعث میشود که احتمالا مشکلاتی برای شما به وجود آید. این شورت های زنانه برای کسانی هستند که موقعیات استفاده از شورت های معمولی را ندارند. کسانی که دچار بیماری های عفونی واگیر دارد هستند و میخواهند که شورت های خود و محیط را آلوده کنند از این شورت ها استفاده میکنند. امروز در این مقاله از سایت بافیلو مگ قصد داریم به این دسته از شورت های یعنی شورت های یکبار مصرف بپردازیم اگر شما هم قصد استفاده از این شورت ها را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا شما را با هر آنچه که باید درباره این شورت ها بدانید آشنا کنیم. شما همچنین می توانید انواع شورت زنانه و جوراب شلواری و سوتین و… را از سایت بافیلو به آسانی خریداری نمایید.

موارد استفاده

کسانی که دچار عفونت های دستگاه تناسلی هستند و و می خواهند از واگیر دار بودن این بیماری ها جلوگیری کنند و یا اینکه عمل های سختی داشتند از این نوع شورت ها در بیمارستان استفاده میکنند. این شورت ها  به دلیل اینکه پس از استفاده دور  انداخته میشوند احتمال پخش عفونت به لباس های دیگر را از بین میبرند.

 

همچنین خانم هایی که به تازگی زایمان کرده اند این میتوانند از این شورت ها استفاده کنند به دلیل اینکه در چند روز ابتدایی زایمان خونریزی به بالاترین حالت خود میرسد و به لیل اینکه هر بانویی به هر دو روش زایمان کرده باشد نیازمند این خواهد بود که از پد های بهداشتی بزرگ استفاده کند که در این هنگام استفاده از شورت های یکبار مصرف بسیار مناسب ایست زیرا این شورت ها دارای خالصیت ارتجاعیی فراوانی بوده اند و می توانند که این پد ها را به راحتی داخل خود نگه دارند همچنین شما در سفر های طولانی که در مناطقی اقامت داردی که امکان تعویض شورت و شستن آن و خشک کردن شورت های معمولی وجود ندارد میتوانید از شورت های یکبار مصرف استفاده کنید و آنها را به راحتی پس از استفاده دور بیندازید این شورت ها در این شرایط احتمال عفونت و انتقالا بیماری ها را برای شما از بین میبرندو دغدغخه های شمارا کمتر میکننند.

مضرات استفاده از شورت های یکبار مصرف

همانطور که گفته شد جدا از قیمت نسبتا بالایی که این شورت ها دارا هستند  استفاده طولانی مدت از این شورت ها میتواند برای شما مشکلاتی را به وجود آورد به دلیل اینکه این شورتهال از الیاف بسیار نازک و کشسان تولید می شوند که میاتواند در طول مدت زمان باعث بریدگی و یا ایجاد حساسیت های پوستی شود و مشکلات طولانی مدتی را برای پوست شما به وجود آورد.

منبع: https://mag.bafilo.com/disposable-shorts/

hakimielnaz1
hakimielnaz1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋