hakimielnaz1

hakimielnaz1

توسط ۱ نفر دنبال می شود

حواله یوان در اردبیل

اردبیل یکی از شهرهای ایران مرکز استان اردبیل و شهرستان اردبیل است که در شمال غربی ایران قرار دارد. این شهر در قبل و پس از اسلام، مرکز آذربایجان بوده‌است.ردبیل در طول تاریخ، به نام‌های گوناگونی از جمله «دارالارشاد»، «دارالملک»، «دارالعرفان»، «دارالامان» ملقب بوده‌است و به‌علت قرار داشتن در مسیر جادهٔ ابریشم، از رونق اقتصادی بسیار خوبی برخوردار بوده‌است.شهرت و اهمیت اردبیل تنها از آن جهت نیست که چند تن از پادشاهان ایران آن شهر را قرارگاه خود ساختند، بلکه از آن لحاظ است که موسس فرقهٔ صفویه یعنی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از این‌جا برخاست و در همین‌جا به خاک سپرده شداردبیل از شهرهای باستانی و تاریخی ایران است. این شهر در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان قرار گرفته و از سردترین شهرهای ایران محسوب می‌گردد که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. این شهر در ۲۲۰ کیلومتری تبریز و ۵۸۰ کیلومتری تهران واقع شده‌است.

منطقه آزاد تجاری-صنعتی اردبیل در استان اردبیل شامل شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نمین، گرمی (اردبیل)، بیله سوار، پارس‌آباد در شمال غرب ایران واقع شده‌است. منطقه آزاد اردبیل، به همراه شش منطقه دیگر از استان‌های گلستان (اینچه‌برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه مریوان)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصر شیرین) در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهایی رسید.استان اردبیل دارای ۳۸۰ کیلومتر مرز خشکی با جمهوری آذربایجان می‌باشد.

 مزیت های مراجعه به شرکت آسان تجارت

 مزیت های مراجعه به شرکت آسان تجارت

از جمله مزایای شرکت آسان تجارت در جهت انتقال حواله یوان به کشور چین از استان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         داشتن کارمزد کم نسبت به دیگر حواله ها نظیر دلار، یورو ، پوند و…
  •         سرعت زیاد در انجام حواله که بیت سه تا پنج روز کاری انجام میگیرد. فقط به خاطر داشته باشید که این زمان، زمان تقریبی است و به تعطیلات کشور مبدا و مقصد نیز بستگی دارد
  •         نداشتن خطر و احتمال بلوکه شدن حساب یا حواله از مهم ترین مزیت های حواله یوان است.
  •         ارسال رسید 24 ساعت بعد از تقاضای ارسال حواله یوان
  •         امنیت بسیار بالا

منبع: https://asantrading.com/yuan-remittance-from-ardabil/

hakimielnaz1
hakimielnaz1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋