کلینیک مو و ابرو

کلینیک مو و ابرو

کلینیک کاشت مو و ابرو سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد.شماره تماس کلینیک 91002555 - 021 | وبسایت: clinichairtransplant.net
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

کاشت ابرو به روش ۴ گانه

کاشت ابرو به روش ۴ گانه همان کاشت ابرو به روش ‌fit است. این روش یکی از محبوب ترین روش‌های کاشت ابرو است که گرافت‌های مو را تک به تک از پشت سر برای کاشت ابرو برداشت می‌کنند. در این مطلب از سری مطالب کلینیک ترانسپلنت، معتبر ترین مرکز کاشت ابرو در شهرک غرب تهران، قصد داریم تا روش fit یا روش ۴ گانه کاشت را برای شما شرح دهیم.

 

نحوه کاشت ابرو به روش ۴ گانه

از ابزار ظریفی برای برداشت مو استفاده می‌شود تا کمترین اثر را بر جای بگذارد. مهارت پزشک در استفاده بهتر از این روش اهمیت بسیاری دارد. روش FIT بدون بخیه و جراحی انجام می‌شود. برداشت و کاشت مو با ایجاد سوراخ‌های بسیار ریزی صورت می‌گیرد. این سوراخ‌های ریز به سرعت بهبود می‌یابند و نیاز به مراقبت خاصی پس از جراحی نیست.

شرایط کاشت ابرو با روش جدید ۴ گانه

۱- این روش برای حدود ۳۰ درصد بیماران قابل اجرا نیست. اگر فرم موها و فولیکول‌ها به گونه‌ای باشد که امکان برداشت تک‌تک آن‌ها ممکن نباشد از این روش استفاده نمی‌شود. در صورت اصرار بیمار بر این روش، باید او را متقاعد کرد که نتیجه نامطلوب خواهد بود.

۲- در روش FIT محدودیت برای مقدار برداشتن مو وجود ندارد. پزشک می‌تواند از موهای سر، زیر بغل، پشت و سینه نیز استفاده کند. البته اگر مقدار کاشت مو زیاد باشد اغلب در چند جلسه این برداشت و کاشت مو صورت می‌گیرد.

۳- روش FIT برای افرادی که از روش FUT نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند می‌تواند مناسب باشد.

۴- این روش برای افرادی که از ذخیره‌ی موی اندکی برخوردار هستند و یا امکان استفاده از دیگر روش‌ها را ندارند کاربرد دارد.

منبع: کاشت ابرو به روش ۴ گانه

کلینیک مو و ابرو
کلینیک مو و ابرو کلینیک کاشت مو و ابرو سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد.شماره تماس کلینیک 91002555 - 021 | وبسایت: clinichairtransplant.net

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋