کلینیک مو و ابرو

کلینیک مو و ابرو

کلینیک کاشت مو و ابرو سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد.شماره تماس کلینیک 91002555 - 021 | وبسایت: clinichairtransplant.net
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

کاشت بایوگرافت ابرو بدون ریزش

روش‌های زیادی برای کاشت ابرو در کلینیک‌های مدرن ارائه می‌شود که هریک مزایا و معایب مختص خود را دارند! کاشت بایوگرافت ابرو یکی از روش‌هایی است که به تضمینی بودن معروف است. انجام این روش تضمین ۹۰ درصدی به شما می‌دهد که دیگر پس از کاشت به هیچ وجه ابروهای شما نریزد؛ مگر اینکه مراقبت‌ها و توصیه ها عمل نشود و یا از ابتدا روش درستی برای کاشت ابروهای شما نبوده باشد.

. . .

 

 

مشاورین کلینیک مو و ابرو ترانسپلنت، بهترین مرکز کاشت ابرو در شهرک غرب، قصد دارند تا در این مقاله توضیحی کوتاه درباره کاشت ابرو به روش بایوگرافت را برای شما عزیزان ارائه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش با ما تماس بگیرید.

کاشت بایوگرافت، یک کاشت ابروی دائمی

تبلیغات در زمینه جذب مشتری حرف اول را می زند و نحوی که میتواند در تصمیم گیری مراجعه کننده تاثیر گذار باشد. وقتی از کاشت ابرو دائمی به روش بایوگرافت صحبت شود باید یک متخصص با تجربه این بیان را بعنوان تبلیغات مطرح کند تا مورد استقبال افراد قرار گیرد و اگر فردی غیر متخصص این کار را انجام دهد قطعا برای سودجویی است.

شما هنگامی که برای مثال از تاتو استفاده می‌کنید به دلیل آن که در آن رنگ وجود دارد مجبورید پس از مدتی مجدداً آن را ترمیم کنید در حالیکه در کاشت ابرو به روش بایوگرافت از آنجایی که از موی بدن خود فرد استفاده می‌شود نیازی به هیچگونه ترمیمی نمی‌باشد و شما می توانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید. بدون آنکه هیچ تغییری در آن ایجاد شود در حالی که هنگامی که شما از تاتو و یا سایر مواد شیمیایی استفاده می کنید ممکن است پس از آنکه مدتی از آن گذشت علاوه بر آنکه نیاز به ترمیم مجدد دارد تغییراتی از قبیل تغییر در رنگ و مدل آن ایجاد شود پس باید گفت بهترین روش برای ایجاد ابروهای پرپشت و زیبا برای شما کاشت ابرو به خصوص استفاده از روش بایوگرافت می‌باشد چرا که یک روش مطمئن و تضمین شده می باشد.

منبع: کلینیک کاشت مو و ابرو

کلینیک مو و ابرو
کلینیک مو و ابرو کلینیک کاشت مو و ابرو سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد.شماره تماس کلینیک 91002555 - 021 | وبسایت: clinichairtransplant.net

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋