habdi090

habdi090

چرا طلای مراکش بهترین انتخاب روغن زیتون فوق بکر است؟

فواید روغن زیتون بیشتر و بیشتر شناخته شده است، اما چگونه مطمئن شوید که بهترین روغن زیتون را می‌خرید که دارای پلی فنول‌های بالابرنده سلامتی است؟ ما توضیح می دهیم که چرا Morocco Gold بهترین انتخاب روغن زیتون فرابکر است.

روغن زیتون یکی از قدیمی ترین غذاهای جهان است و یکی از رایج ترین مواد پخت و پز است. در واقع، احتمالاً در حال حاضر یک بطری در انبار شما نشسته است. بهترین روغن‌های زیتون فرابکر علاوه بر طعم خوشمزه، سرشار از پلی فنول‌های مفید برای قلب هستند. با تعداد زیادی روغن زیتون در بازار، خرید روغن زیتون فوق بکر مناسب می تواند دشوار باشد.

با این حال، این کالای اصلی آشپزخانه اغلب در سردرگمی پوشانده می شود: روغن زیتون معمولی در مقابل روغن زیتون فوق بکر: چه تفاوتی دارد. بهترین مارک روغن زیتون فرابکر برای خرید چیست. با کیفیت ترین روغن زیتون فوق بکر چیست؛ آیا پختن با روغن زیتون فرابکر درست است؟

جنیفر اوفیر، سرآشپز نیویورکی و طراح غذا، می گوید: «روغن زیتون فوق بکر بسیار همه کاره است زیرا طعم ها، نت ها و رنگ های زیادی دارد. "از این نظر، مانند شراب است." و مانند شراب، می تواند ترسناک باشد. اما اجازه ندهید ارعاب شما را از لذت بردن از این «ابرغذا» بسیار خوشمزه و سالم باز دارد.

روغن زیتون فوق بکر را مانند آب زیتون در نظر بگیرید.
نیکلاس کلمن، رئیس اولیولوژیست (اصطلاح فانتزی برای متخصص روغن زیتون) در Eataly NY توضیح می دهد: «روغن زیتون فوق بکر یک آب میوه است. و وقتی تازه باشد، آن آبمیوه می تواند کمی تند باشد. روغن زیتون خوب و تازه، مانند شکلات تلخ و آبجوهای دستی، طعم تلخی دارد.

کلمن می‌گوید: «روغن‌های تازه می‌توانند رنگ فلفل سیاه تند و ماندگاری داشته باشند که به آرامی در پشت گلو باقی می‌ماند. احساس شگفت انگیز و گاهی شدید فلفلی نشانگر روغن زیتون فوق بکر با کیفیت بالا است. این به دلیل پلی فنول های موجود در روغن زیتون فوق بکر با کیفیت بالا است که خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی را ارائه می دهد.

چه چیزی روغن زیتون فوق بکر طلای مراکش را به بهترین خرید روغن زیتون فرابکر تبدیل می کند؟
روغن زیتون فوق بکر، روغن آفتابگردان و روغن کانولا سرشار از چربی تک غیراشباع (نوع چربی سالم برای شما) هستند. پس چه چیزی روغن زیتون فرابکر را بالاتر از بقیه قرار می دهد اگر آرایش چربی آنها اینقدر شبیه باشد؟ این فقط در مورد نوع مولکول های چربی نیست که آنها از آنها تشکیل شده اند، روغن زیتون فوق بکر دارای جادوی اضافی است. بزرگترین چیزی که روغن زیتون فرابکر را بسیار سالم می کند، جزء منحصر به فرد مبارزه کننده با بیماری، پلی فنول ها است. مقدار پلی فنول موجود در روغن زیتون فوق بکر واقعا شگفت انگیز است!

پلی فنول ها چیست؟
پلی فنول ها گروهی از بیش از 500 ماده شیمیایی گیاهی هستند که به طور طبیعی در گیاهان وجود دارند. این ترکیبات به گیاه رنگ می دهد و می تواند به محافظت از آن در برابر خطرات مختلف کمک کند. هنگامی که گیاهانی با پلی فنل می خورید، از فواید سلامتی نیز بهره مند می شوید.

پلی فنول ها در روغن زیتون فوق بکر
پلی فنول ها یک جزء کلیدی در روغن زیتون فوق بکر هستند و به عنوان یکی از بهترین مزایای سلامتی موجود در روغن در نظر گرفته می شوند. پلی فنول ها یک آنتی اکسیدان قوی هستند – آنتی اکسیدانی که می تواند یک مولکول بد در بدن شما به نام رادیکال های آزاد را از بین ببرد. رادیکال های آزاد می توانند در داخل بدن شما کمانه کرده و به سلول های خوب آسیب برسانند. آنتی اکسیدان ها، مانند پلی فنول های موجود در روغن زیتون فرابکر، برای خنثی کردن رادیکال های آزاد عمل می کنند و از بدن در برابر اثرات مضر آنها محافظت می کنند. همچنین تصور می شود که پلی فنول ها به حفظ بدن در حالت ضد التهابی کمک می کنند. این همچنین با کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن همراه است.

آنها همچنین از روغن زیتون در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کنند و به ماندگاری و ماندگاری عالی آن کمک می کنند. آنها همچنین بر طعم روغن زیتون فوق بکر تأثیر می گذارند و طعم تلخ متمایز آن را می دهند.

با فواید روغن زیتون فوق بکر برای سلامتی آشنا شوید
هم اکنون خریداری کنید
پلی فنول ها در روغن زیتون فوق بکر طلای مراکش
محتوای پلی فنل بالای روغن زیتون فوق بکر طلای مراکش به سه عامل بستگی دارد. اول تنوع زیتون، دوم آب و هوا و خاک منطقه رشد و سوم زمان واقعی در فصل رشد که محصول برداشت می شود.

طلای مراکش از Picholine Marocaine، تنها نوع زیتونی که به طلای مراکش می رود، پرس می شود. روغن این گونه به دلیل تعداد بالای پلی فنول، پایداری اکسیداتیو و ماندگاری آن مشهور است.

زیتون های ما در دره ای رشد می کنند که حدود 2000 فوت از سطح دریا بالاتر است. این به ایجاد چالش های اقلیمی اضافی کمک می کند که جذب پلی فنول را در درخت زیتون تشویق می کند. همچنین منطقه ای با فنل های بالا به طور طبیعی در خود خاک است.

ثالثاً زیتون ما زمانی چیده می شود که میوه آن جوان و سبز باشد. با افزایش سن زیتون روی درخت، رنگ زیتون به قرمز و سپس سیاه تغییر می کند، اندازه زیتون افزایش می یابد و در نتیجه روغن بیشتری تولید می شود، اما سطح پلی فنول کاهش می یابد. تخصص زیادی در جامعه کشاورزی وجود دارد که ما روغن خود را از آنجا تهیه می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که برداشت در زمان بهینه جمع آوری می شود تا سطح پلی فنل را به حداکثر برسانیم.

منبع

habdi090
habdi090

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋