GZING KALA

GZING KALA

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
 ۱ نفر را دنبال می کند

طرز استفاده از دستگاه میوه خشک کن

راهنمای خرید میوه خشک کن خوب 

امروزه تغذیه در میان مردم جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده و اگر بخواهید تغذیه سالمی داشته باشید باید جدا از سه وعده اصلی از اهمیت میان وعده ها نیز غافل نشوید. میوه خشک و تنقلات میوه از سالم ترین و سنتی ترین میان وعده ها به حساب می آیند که طرفداران بسیار زیادی دارند. ما در این مقاله نکات مهمی را در رابطه با کاربرد میوه خشک کن، طرز استفاده از میوه خشک کن، مزایای استفاده از میوه خشک کن، نکات مهم در هنگام خرید دستگاه و … بیان کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید از مزایای این محصول بی نظیر بهره مند شوید.

میوه خشک کن چیست؟

میوه های خشک به دلیل اینکه سرشار از ویتامین هستند برای میان وعده ها و پذیرایی از مهمان ها در فصل زمستان بسیار کاربرد دارد. برای تهیه ی میوه های خشک در بیرون باید هزینه های بسیار زیادی صرف کنید و حتی از بعداشتی بودن آن نیز نمی توانید مطمئن شوید. برای جلوگیری از این کار دستگاه میوه خشک کن وجود دارد که بسیار محبوب است. این دستگاه از اجزای مختلفی ساخته شده است و با استفاده از آن می توانید انواع میوه و سبزی را در کمترین زمان ممکن و با خوشمزه ترین طعم خشک کنید.

دستگاه میوه خشک کن دارای المنت هایی است که توسط نیروی برق گرم می شوند و این گرما توسط فن به تمام قسمت های دستگاه می رسد. این گرما باعث می شود آب میوه ها گرفته شود و میوه ها به آرامی خشک شوند و همین امر باعث می شود رشد قارچ و میکروب در میوه ها به صفر برسد.

انواع میوه خشک کن بر اساس کارکرد

به طور کلی دستگاه میوه خشک کن به دو نوع صنعتی و خانگی تقسیم می شوند که ما در مقاله طرز استفاده از دستگاه میوه خشک کن به معرفی نوع خانگی می پردازیم که این نوع نیز خود به دو دسته تقسیم شده است.

نوع اول :

این میوه خشک کن ها آنهایی هستند که شکل گردی دارند و منبع گرما در کف دستگاه تعبیه شده است. تعداد طبقات میوه خشک کن در این مدل روی هم قرار داده شده اند و برای دسترسی به طبقات زیرین باید طبقات بالا را بردارید. این مدل در بازار معمولا از قیمت پایین تری برخوردار است و همچنین فضای کمتری را در منزل اشغال می کند.

 

نوع دوم :

خرید میوه خشک کن 

کارکرد این مدل درست همانند فرهای فن دار می باشد و منبع گرما در پشت میوه خشک کن تعبیه شده است. مزیتی که این نوع میوه خشک کن ها نسبت به سایر مدل ها دارند این است که طبقات کشویی دارند یعنی دیگر نیازی به جابجا کردن سایر طبقات برای بیرون آوردن یک طبقه نیست. این میوه خشک کن ها برای خشک کردن میوه و سبزیجات کاربرد بیشتری دارند و در میان مردم بسیار محبوب تر هستند. البته ناگفته نماند که این مدل ها بسیار جاگیر تر هستند و اگر قصد خرید آنها را دارید باید از قبل جایی برای آن در کابینت در نظر گرفته باشید. با توجه به مزایایی که این میوه خشک کن ها دارند طبیعی است که از قیمت بالاتری نسبت به مدل دیگر برخوردار باشند.

GZING KALA
GZING KALA فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋