GZING KALA

GZING KALA

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

آموزش برنامه های شستشو ماشین لباسشویی

 

آموزش برنامه های شستشو ماشین لباسشویی

لینک خرید لباسشویی با کیفیت

 درباره ی برنامه های شستشو ماشین لباسشویی :

ماشین های لباسشویی یکی از لوازم های برقی سودمند می باشد. که به دلیل خدمات رفاهی و صرفه جویی در زمان، طرفداران بسیاری دارد. و همیشه شاهد تولید انواع متفاوت آنها از برند ها و تولیدی های جدید هستیم. در حالی که از یک مدل به مدل دیگر فرق می کنند. اما عملکرد مشابهی دارند. هر ماشین لباسشویی دارای برنامه های ویژه و مجزایی برای شستشو انواع لباس ها و پارچه میباشد. هر کدام متناسب با ویژگی هایی چون جنس البسه ، رنگ لباس ،میزان آب و دما طراحی شده اند. مثلا برنامه های جداگانه ای برای پارچه های کتانی و مصنوعی وجود دارد . معمولا آب برای پارچه های کتان و پنبه ای داغتر از پارچه های مصنوعی میباشد. در برنامه مصنوعی دما کمتر از ۴۰ درجه سانتی گراد و دور چرخش کمتر میباشد.

مهم نیست شما از کدام برند، ماشین لباسشویی خریداری کرده اید. چرا که برنامه های شستشو در همه ماشین های لباسشویی به یک صورت عمل میکنند. فقط تعداد آنها  میتواند. بسته به مدل زیاد یا کم باشد. حال میخواهیم تمام برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ها را به شما معرفی می کنیم.

 

 

 Intensiv 

از این برنامه برای شستن لباس نسبتا تا بسیار کثیف استفاده میشود. در این برنامه ابتدا لباس ها تا خیس خوردن چرکی آنها گرفته  میشود. و بعد روند شستشوی  اصلی آغاز میشود و اینگونه از چرک مردگی لباس جلوگیری میشود. به همین خاطر برای لباس های چرک بهترین گزینه است.

 

2

sports wear یا sport wash 

لباس های ورزشی چون از الیافی مصنوعی ساخته میشوند. و معمولا به دلیل اینکه زیاد عرق بدن را میکیرد. و بوی عرق می دهد باید زود زود شسته شود به همین خاطر باید از برنامه ای استفاده کرد تا خیلی راحت کهنه و خراب نشود. روند شستن آن بدین صورت است که قبل از چرخش دما ار کاهش می دهد و بعد شروع به شستن آن خواهد کرد . لباس شما بیش از حد شسته نمی شود. و به لباس و بافت آن آسیبی وارد نمی کند.

ادامه مطالب ...

GZING KALA
GZING KALA فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋