GZING KALA

GZING KALA

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

بررسی کامل ویژگی های جاروبرقی

بررسی کامل ویژگی های جاروبرقی

 
جاروبرقی ها به طور کل از نظر ظاهر به دو دسته ی ایستاده و خوابیده تقسیم می شوند

جاروبرقی های ایستاده  این جاروها که به جارو عصایی نیز شناخته شده اند فاقد لوله ی خرطومی می باشند و به خاطر ظرفیت محدود مخزن زباله ی آنها مناسب مساحت های بزرگ نمی باشند. جاروبرقی های خوابیده  این مدل همان هایی هستند که به محض شنیدن جاروبرقی هر فرد در ذهن خود تداعی می کند.لوله ی خرطومی و فلزی شاخصه ی اصلی این مدل از جاروبرقی ها می باشد که خود به دو دسته ی خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. ما در اینجا به بررسی کامل ویژگی های جاروبرقی خانگی پرداخته ایم و نکاتی را که باید هنگام خرید به آن ها بسیار توجه شود بیان کرده ایم.

 
 قدرت موتور جاروبرقی

اولین و مهم ترین ویژگی که باید برای انتخاب یک جاروبرقی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی می باشد. توان بالا در جاروبرقی نشان دهنده ی قدرت بیشتر آن می باشد و اغلب جاروبرقی های خانگی از جمله جاروبرقی برفاب ، نانیوا، پارس خزر و کرال دارای قدرت ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ وات می باشند. برای مصرف معمولی یک جاروبرقی توان ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ وات کافی می باشد. در نظر داشته باشید که هرچه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد میزان برق مصرفی منزل و محل مورد استفاده نیز افزایش می یابد.

 

 

وضعیت نشانگر کیسه 

هنگامی که ظرفیت کیسه ی دستگاه پر باشد و نیاز به تعویض آن باشد نشانگر وضعیت کیسه شما را آگاه می کند بنابراین نیازی به مشاهده ی مخزن و بررسی پر بودن آن نیست.

 

 فیلتر تصفیه کننده ی هوا

شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی برای جلوگیری از انتشار گرد و غبار در فضای خانه معمولا از فیلتر تصفیه کننده ی هوا در ساخت جاروبرقی استفاده می کنند. این فیلترها بیشتر مناسب افرادی است که از بیماری هایی مانند آلرژی ، آسم و سایر حساسیت ها رنج می برند. فیلتر HEPA یکی از این نمونه هاست که میزان گرد و غبار و آلودگی هوا را در هنگام جاروکردن بسیار کاهش می دهد و هوای خروجی از جاروبرقی را تصفیه می کند.

چرخ های جاروبرقی 

هنگام استفاده ی مداوم از جارو برقی ، دستگاه از یک جهت به جهت دیگر حرکت داده می شود بنابراین باید به راحتی حرکت کند. برخی از جاروبرقی ها مجهز به دو چرخ بزرگ و یک چرخ کوچک با قابلیت گردش هستند. ضروری است که جارو برقی برای انجام کار نظافت بتواند به همه جا دسترسی پیدا کند به همین دلیل جاروهایی را در هنگام خرید انتخاب نمایید که چرخ هایش قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داشته باشد. اندازه چرخ ها به انعطاف پذیری دستگاه و جارو کردن آسان تر بستگی دارد.

 

ادامه مطالب ...

 

GZING KALA
GZING KALA فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋