آرمین

آرمین

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کوین ترودو الان کجاست؟ اسرار و راز های کوین ترودو

به گزارش برنا، کوین ترودو یکی از افراد فعال در حوزه کارآفرینی، تجارت و موفقیت است و با وجود این که در کشور ما افرادی نظیر برایان تریسی و یا آنتونی رابینز شهرت بسیار زیادی در این حوزه دارند و مردم معمولاً برای مطالعه کتاب های مختلف این حوزه به سراغ این دسته از افراد می روند اما نباید این مسئله را فراموش کرد که کوین ترودو نیز یکی از نویسندگان فعال و مشهور در این حوزه است.

 

کتاب های نوشته شده توسط کوین ترودو جذابیت بسیار زیادی برای مردم سراسر جهان داشته و همین موضوع باعث محبوبیت او شده است. زندگی کوین ترودو مملو از فراز و نشیب های مختلف بوده و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با شخصیت کوین ترودو آشنا کرده و در رابطه با مهم ترین فعالیت های او توضیحاتی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

زندگینامه کوین ترودو

کوین ترودو در ماساچوست آمریکا متولد شد. در زمان کودکی، پدر و مادر او درآمد بسیار کمی داشته و وضع مالی آن ها به هیچ عنوان مساعد نبود. در این بین اما کوین ترودو به دلیل هوش بالایی که داشت توانست به خوبی خود را در مدرسه نشان داده و به واسطه همین هوش ترودو رشد و پیشرفته سریعی داشت. کوین ترودو بعد از به پایان رساندند دوره دبیرستان خود اقدام به فعالیت در حوزه فروش اتومبیل کرد. در یک روز ناگهان به صورت اتفاقی با تبلیغ یک دوره تقویت حافظه مواجه شد و بعد از شرکت در این دوره فهمید که توانایی عجیبی برای انجام این کار و همچنین تدریس دارد.

به همین دلیل او حرفه خود را کنار گذاشت و شروع به برگزاری سمینارهای آموزشی مختلف کرد. او در این سمینارها تکنیک های گوناگونی برای تقویت حافظه را آموزش می داد.انجام این فعالیت باعث شد که کوین ترودو وضع مالی نسبتاً خوبی پیدا کند اما برای کوین ترودو هیچ مرز و محدودیتی وجود نداشت، به همین دلیل او در سال ۱۹۹۳ در یک شرکت بازاریابی شبکه ای فعالیت کرده و از طریق انجام بازاریابی توانست درآمد بسیار خوبی به دست بیاورد.

رفته رفته ترودو با فعالیت در حوزه های مختلف توانست ثروت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد و همین مسئله باعث شد تا پیشرفته فوق العاده در زندگی کند.یکی از فعالیت های بسیار مهم کوین ترودو نگارش کتاب های مختلف در حوزه مدیریت شخصی و پیشرفت شخصی بود. کتاب های مختلفی از کوین ترودو کیست در رابطه با حوزه هایی مثل تبلیغات، موفقیت، بازاریابی، موفقیت مالی و... نوشته شده است که می توانید با مطالعه این کتاب ها دانش خود را در این حوزه ها افزایش دهید.

تاحالا از خودتان پرسیده اید که :

  • چطور بعضی افراد از ۰ به ۱۰۰ می رسند؟
  • چطور بعضی افراد در ۳ سال راه ۳۰ ساله را می روند؟
  • چرا پولدار های واقعی هر روز پولدار تر می شوند؟
  • چرا میلیاردر های بزرگ راجب موفقیت و پول کتاب یا سمینار برگذار نمی کنند؟رقیب

آنها دنبال رقیب نیستند!​

ابتدا جواب سوال آخر را می دهم، توجه کرده ایید که پولدار های واقعی مانند بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ترامپ، وارن بافت و… درباره موفقیت و پولدار شدن کتابی ننوشته اند؟!! اگر هم کتابی درباره آنها وجود دارد، نویسنده آن کتاب خودشان نیستند بلکه بر اساس مصاحبه ها و سایر سخنان آنها یک کتاب نوشته شده اما واقعا جواب این سوال میتواند کل نگرش شما را به زندگی تغییر دهد!

بله، آنها دنبال رقیب نیستند. اکثر افرادی که راز واقعی جذب هرچیزی را می فهمند نمیخواهند تمام عموم مردم از آن خبر داشته باشند، آنها خودشان را برتر می دانند و خود را لیاقت ثروت های میلیارد دلاری و پادشاهی میدانند. میلیاردر های واقعی هر روز پولدار تر می شوند، بیل گیتس در سال ۲۰۱۷ (اگر اشتباه نکنم)، میلیارد ها دلار را صرف امور خیریه کرد اما در سال بعدی باز هم در صدر جدول ثروتمندترین افراد جهان قرار داشت! امکان ندارد شما چنین افرادی را ببینید که یک روز ورشکسته شوند و تا الان هم چنین چیزی دیده نشده.

حواشی زندگی کوین ترودو

موضوع بسیار مهمی که باید در رابطه با زندگی کوین ترودو بدانید این است که او هیچ وقت به دور از حاشیه نبوده و همواره ترودو با مشکلات و حواشی مختلفی مواجه شده است. عوامل بسیار زیادی برای این حواشی گفته شده است که بخشی از آن به دلیل حسادت سایر افراد نسبت به او بوده است اما نمیتوان در این بین از اشتباهات خودت کوین ترودو و تصمیمات مختلف او چشم پوشی کرد، چرا که در برخی از موارد او با تصمیمات مختلف، خود را بیشتر از قبل به حاشیه برد.

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که کوین ترودو عضو یکی از انجمن های مخفی کشور آمریکا به نام برادر هود بوده است. او توانست در این انجمن مخفی با سرعت فوق العاده ای مسیر پیشرفت را طی کرده و به بالاترین سطح اطلاعاتی در این گروه دست پیدا کند.

آیا نام «کوین ترودو» را شنیده‌اید؟ درباره رازهای موفقیت گروه‌های مخفی ثروتمندان آمریکا، نظیر «برادرهود» چقدر می‌دانید؟ آیا «کتاب بخواه تا برآورده شود» کوین ترودو را خوانده‌اید؟ آیا شما هم تصور می‌کنید فیلم یا کتاب راز دروغی بیش نیست و قانون جذبی در کار نیست؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راز موفقیت، آیا می‌دانستید مهم‌ترین بخش کتاب و فیلم راز با عنوان «قانون ارتعاش» توسط صاحبان قدرت حذف شد، چون نمی‌خواستند راز بزرگ آشکارسازی رؤیاها را همه بدانند تا اینکه کوین ترودو، این راز بزرگ را در «سمینار آرزوی تو دستور توست» به گوش جهانیان رساند و این کار وی به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و منجر به زندانی شدن کوین ترودو گردید؟!

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو Kevin-Trudeau یکی از ثروتمندترین کارآفرین‌های خودساخته دنیاست. شهرت وی به خاطر کتاب‌های پرفروش، سخنرانی‌های تأثیربخش، برگزاری سمینارها و دوره‌های خودیاری و تحول فردی و قانون جذب (سمینار آرزوی تو دستور توست) است. کوین ترودو ۱۳ جلد کتاب پرفروش در زمینه‌های مختلف دارد که به مدت ۲۹ هفته متوالی به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا رکورددار بوده است و بهترین کتاب‌های کوین؛ «کتاب آرزوی تو دستور توست» و «کتاب بخواه تا برآورده شود» برای اولین بار در ایران توسط آقای محمود جولایی ترجمه و توسط «انتشاراتی کاپیتان» به چاپ رسید.

 

ین انجمن‌ها بسیار مخفی هستند و سالهاست از گذشته قوانین و اصولی را سینه به سینه منتقل میکند.افراد مشهوری مثل راکفلر و اندرو کارنگی دو نمونه از ثروتمندان بزرگ و اعضای ارشد این انجمن‌ها بودندکوین ترودو آموزش های خود را در انجمن برادرهود و اسکال ان بونز دیده است.بیشتر جنجال کوین ترودو به خاطر زیر سوال بردن برخی از ارگان ها است که باعث می شود در محاکمه در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به ۱۰ سال زندان محکوم شود و دلایل مختلفی در رسانه ها و سایت های خبرگزاری برای محکومیت او بیان می کند و در سایت رسمی فدرال Ftc.gov لیست بلند بالایی از شاکیان دولتی او مطرح می‌شود.

که حتی کوین ترودو از برخی نام ها تعجب کند چون نام برخی از آن ارگان ها و شرکت ها را خود او هم نمی شناسد و این نشان می دهد شاید اجیر شده از سمت جایی دیگر مثل گروه های مخفی هستند که حالا قصد دارند به کسی که به آنها پشت کرده و اسرارشان را فاش کرده ضربه بزنند.
از این که او اکنون آزاد شده یا نه اطلاع دقیقی در دست نیست اما معتبرترین خبر بیان می کند که او در حصر خانگی در کمپ فدرال است.

چرا کوین ترودو به انجمن های مخفی راه می‌یابد

داستانی که خودش تعریف می کند این است که او به واسطه یکی از دوستانش وارد این گروه‌ها می شود و با تعجب می بیند این گروه‌ها و اعضای این انجمن ها بسیار سطح درآمدی بالاتر سطح روابط عالی تر از سطح سلامتی بیشتر نسبت به سایر افراد دارند.دوستش که یکی از اعضای ثروتمند گروه برادرهود بود او را وارد این گروه می کند و او نسبت به سطح زندگی این افراد کنجکاو می شود.همین کنجکاوی باعث میشود او با یک انگیزه بسیار بالا آزمون های ورودی این گروه‌ها را بگذراند و جزو اعضای ارشد شود.

جالب است بدانید او با استفاده از این قوانین شرکت های زیادی را تاسیس می‌کند و درآمد بسیار بالایی را کسب می‌کند.کوین ترودو پس از مدتی خلاف قوانین این انجمن‌ها عمل می کند و سعی می‌کند رموز موفقیت و ثروت و سلامتی و روابط عالی ثروتمندان را فاش سازد او این چالش را به جان می‌خرد و این اطلاعات را در اختیار عموم قرار می‌دهد.فاش کردن اسرار که نقض قوانین این انجمن هاست سبب می‌شود گروه‌های مخفی با او به مخالفت بپردازند و در مسیر او سنگ هایی قرار می‌دهند.

کوین ترودو دوره حضوری آرزوی تو دستور توست را فقط یک بار به‌صورت مخفیانه در هتلی بسیار مجلل در جایی از اروپا برگزار کرد و به سبب حساسیت هویت شرکت‌کنندگان، فیلم‌برداری نشد و فقط فایل صوتی آن عرضه شد. شهریه شرکت در سمینار کوین ترودو ۱۰،۰۰۰ دلار بود و با وجود تعداد کم شرکت‌کنندگان در سمینار، آوازه محبوبیت بی‌سابقه دوره کوین ترودو آن‌چنان در دنیا پیچید که توجه همگان را به خودش جلب کرد.

کوین ترودو، ثروتمندترین فرد آموزش‌دیده در گروه‌های مخفی از جمله برادرهود و اسکالن بونز بود که برخلاف قوانین، اسرار این گروه‌ها را برای عموم مردم فاش کرد که پیش‌ از این فقط در دسترس طبقه ممتاز جامعه و ثروتمندان آمریکا بوده است. مطالب ارائه شده در سمینار آرزوی تو دستور توست اولین مرحله از تصمیم او بود که با این کار خود دشمنی مخالفین بسیاری را به جان خرید.

کوین ترودو می گوید: در طول تاریخ سطوح بالای جامعه باید مطمئن می‌شدند که ارتعاشات فکری گروه‌های کارگری، در پایین‌ترین سطح قرار داشته باشد. مثلاً امپراتوری چین قدیم می‌بایست کنترل می‌کرد که بیشتر مردم چین به صوت روزانه از تریاک استفاده ‌کنند. چرا که این ماده مخدر، ارتعاشات افراد را در پایین‌ترین سطح ممکن نگه می‌دارد و هیچ‌وقت سطح تقاضای فرد بالا نمی‌رود و همیشه آرام و سربه راه و کارگر باقی خواهد ماند. همچنین سردمداران جهان، این حقیقت را که ذهن فرستنده و گیرنده امواج است و قابل‌اندازه‌گیری و اثبات علمی نیز است به‌عنوان یک راز باقی گذاشته و منتشر نکرده‌اند.

کتاب های کوین ترودو

  • Your Wish Is Your Command Book-Guidebook: آرزوی تو دستور توست
  • Kevin Trudeau’s Mega Memory: خود آموز تکنیک های تقویت حافظه
  • Natural Cures They Don’t Want You to Know About: درمان‌ های طبیعی که آن‌ها نمی‌ خواهند شما بدانید
  • Free Money They Don’t Want You to Know About : پول رایگانی که آن ها نمی خواهند شما بدانید
  • : more natural cures درمان های طبیعی (تغذیه و رژیم غذایی)
  • Recession Cures: Get Rich in Tough Times: درمان رکود اقتصادی: ثروتمند شدن در دوران سخت
  • The Weight-Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About: روش درمان با کاهش وزن که آن ها نمی خواهند شما بدانید
  • :Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About بدهی درمانی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

منبع: کوین یار

آرمین
آرمین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋