grouprahsa

grouprahsa

اوتیسم چیست؟ علائم، علت و درمان بیماری اوتیسم

اوتیسم یا اختلال طیف اوتیسم (ASD) اصطلاح گسترده‌ای است که برای توصیف گروهی از مشکلات عصبی مرتبط با رشد مغز (شرایط عصبی رشدی) مانند سندرم آسپرگر، اختلال تجزیهای در دوران کودکی و شکل نامشخصی از اختلال نافذ رشد استفاده می‌شود. این وضعیت بر نحوه درک و معاشرت فرد با دیگران تأثیر میگذارد و باعث ایجاد مشکلاتی در تعامل اجتماعی و ارتباطات میشود.

معمولا اوتیسم (Autism) باعث بروز الگوهای رفتاری محدود و تکراری می‌شود و از نظر علائم و شدت بسیار متغیر است. اغلب کودکان مبتلا در سال اول زندگی خود علائم اوتیسم را نشان میدهند. اگرچه هیچ درمان قطعی برای این اختلال وجود ندارد اما در صورت عدم تشخیص بهموقع و شروع تراپیهای زودهنگام و فشرده، در نهایت این وضعیت باعث ایجاد مشکلاتی در مدرسه و محل کار میشود. برای دریافت یک پاسخ جامع برای سوال بیماری اوتیسم چیست و چه علائمی دارد؟ با ما همراه باشید!

علائم و نشانه‌های اوتیسم

طبق تحقیقات اختلال اوتیسم در پسران بیشتر از دختران دیده میشود. برخی از کودکان علائم اوتیسم را در اوایل دوران نوزادی در قالب کاهش تماس چشمی، عدم پاسخ به نام خود یا بیتفاوتی به اطرافیان نشان میدهند. سایر کودکان ممکن است در چند ماه یا چند سال اول زندگی به طور طبیعی رشد کنند، اما ناگهان بین سنین

برای مطالعه ادامه این مطللب بزن روی لینک زیر:

Rahsagroup.com/autism

مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک غدیرخم یکی از مراکز گروه رهسا می باشد که با کادر علمی مجرب در زمینه تشخیص بیماری اوتیسم و مشاوره ژنتیک برای جلوگیری از وقوع مجدد بیماری در خانواده، آماده ارائه خدمات می باشد. انجام مشاوره ژنتیک برای ارائه اطلاعات درباره علت انتخاب آزمایش و تفسیر نتایج آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کارشناسان ما در آزمایشگاه ژنتیک غدیرخم آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 79227 تماس حاصل فرمایید.

grouprahsa
grouprahsa

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋