حس خوب زندگی

حس خوب زندگی

آی پی امداد مرکز تعمیر لوازم خانگی در تهران

برای تعمیر لوازم خانگی آی پی امداد از بهترین نمایندگی های مجاز در تهران به حساب می آید. این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، جمعی از تعمیرکاران و تکنسین های متخصص را گرد هم جمع کرده است تا به واسطه دانش، تجربه و مهارت آن ها، خدماتی مناسب را برای تعمیر انواع مختلفی از لوازم و سایل خانگی به کاربران ارائه دهد.

ارائه خدمات مقرون به صرفه، به طوری که منجر به جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های کاربران هر دستگاهی شود، از مشخصه های بارز آی پی امداد ب شمار می آید. از این رو در طی چند دهه فعالیت در این زمینه، توانسته است رضایت جمع کثیری از مصرف کنندگان را به دست آورده و به شهرت زیادی دست پیدا کند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی چه خدماتی ارائه می دهد؟

با در نظر گرفتن انواع و اقسام دستگاه ها و لوازم که به عنوان لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، خدمات تعمیرات هر کدام نیز باید کاملا تخصصی و اختصاص یافته به همان دستگاه ارائه شود.

آی پی امداد، شرایطی را فراهم نموده است تا کاربران و مصرف کنندگان بتوانند از هر گونه وسیله ای که کاربری صنعتی یا خانگی دارد، استفاده می کنند، با مشاهده هر گونه ایراد در عملکرد آن ها، از طریق تماس با این مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مشکلات آن را برطرف کنند.

از آن جایی که هر وسیله و دستگاهی، بر اساس کاربرد و کارایی خود، ساختاری منحصر به فرد دارد، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، برای تعمیر هر یک از آن ها، تکنسین و تعمیرکاری را به کار گرفته است تا با دانش و مهارت خود، خرابی آن را برطرف کند.

در مجموع می توان گفت هر وسیله و لوازمی که از کاربری صنعتی یا خانگی برخوردار شده اند و از انرژی برق، گاز یا آب برای روشن شدن و کار کردن استفاده می کنند، توسط تعمیرکاران آی پی امداد، قابل تعمیر هستند.

علاوه بر این، در جهت جلوگیری از هدر رفتن وقت کاربران هر دستگاه و یا صرف هزینه های بالا جهت جا به جایی وسیله معیوب تا تعمیرگاه، برای عیب یابی و تعمیرات هر کدام، خدمات تعمیر در محل ارائه می شود.

کاربران می توانند با استفاده از خدمات تعمیر در محل، از اصل و اورجینال بودن قطعات تعویض شده مطمئن شده و یک به یک اقدامات تکنسین را برای تعمیرات وسیله و دستگاه خود مشاهده نمایند.

چگونه در آی پی امداد درخواست خود را ثبت کنیم؟

لازم است افرادی که تصمیم دارند برای بررسی خرابی لوازم خانگی خود، از خدمات آی پی امداد استفاده نمایند، به واسطه یکی از روش های زیر، درخواست خود را در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به ثبت برسانند:

 

ثبت درخواست تلفنی

  • با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  • با کمک اپراتور، اطلاعات مورد نیاز را ارائه داده و درخواست خود را ثبت نمایید.
  • پس از دریافت کد اشتراک و نام و مشخصات تکنسین مربوطه، با وی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را برای حضور یافتن در محل انجام دهید.

ثبت درخواست آنلاین و اینترنتی

  • برای ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی، باید به سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  • فرمی را که پیش رو دارید، پر نمایید.
  • اطلاعات را دقیق وارد کرده و کلیه فیلد ها را پر کنید.
  • سپس به روی ثبت درخواست کلیک نمایید.
  • پس از دریافت مشخصات تکنسین منتخب و کد اشتراک از طریق سامانه پیام کوتاه، با او تماس گرفته و برای حضور پیدا کردن وی در محل، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

چه خدماتی برای تعمیرات لوازم خانگی از سوی آی پی امداد ارائه می شود؟

با در نظر گرفتن تنوع بسیار بالا و گستردگی لوازم خانگی، بهتر است بدانید که آی پی امداد، به عنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، چه خدماتی را برای عیب یابی و تعمیرات وسایل خانگی و صنعتی ارائه می دهد:

تعمیر جاروبرقی

از لوازم خانگی مهم برای انجام تمیزکاری منزل، جاروبرقی است. خرابی این دستگاه می تواند پروسه نظافت را با اختلال مواجه کند. معایبی هم چون صدای زیاد، ایجاد بوی سوختگی، دود کردن، کم شدن مکش، روشن نشدن، جمع نشدن سیم و... مهم ترین ایرادات رایج برای این دستگاه به حساب می آیند. حال برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی هایی با برند شیائومی، فیلیپس، آاگ، مجیک، توشیبا، دوو، تفال، بوش و... از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران استفاده نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی

برای شستشو ظروف در جنس های مختلف، ماشین ظرفشویی وسیله ای کارآمد و کاربری محسوب می شود. حال اگر با معیوب شدن و مشاهده ایراداتی هم چون عدم تخلیه آب، نشتی آب، آبگیری نکردن، وجود ارور و کد خطا، برق داشتن بدنه و...، کارایی آن کاهش پیدا کرده است، توصیه می کنیم برای دستگاه هایی با برند های ال جی، بکو، ال جی، سامسونگ، آاگ، بوش و... با آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیر بخارشوی

دستگاهی پر استفاده که می تواند به کمک تولید بخار، سطوح مختلفی را تمیز کند. بخارشوی ها ساختاری منحصر به فردی دارند و ممکن است ایراداتی نظیر عدم تولید بخار، نشتی آب، خارج نشدن بخار، کار نکردن و روشن نشدن و... در آن ها دیده شود. این دستگاه با برند های مجیک، کارچر، کنوود، دلونگی، فلر و... توسط تکنسین های ماهر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران عیب یابی و تعمیر می شود.

کدام لوازم خانگی در تعمیرگاه آی پی امداد تعمیر می شوند؟

علاوه بر لوازم و وسایلی که نام بردیم، دستگاه های دیگری نیز در خانه مورد استفاده قرار می گیرند که مهم ترین و پر کاربرد ترین آن ها شامل موارد زیر می شوند. این دستگاه ها نیز در برند های ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند که امکان عیب یابی و تعمیر هر کدام، از سوی مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران فراهم شده است:

  • قهوه ساز
  • اسپرسوساز
  • اتو پرس
  • اتو بخار
  • چای ساز
  • لباسشویی
  • یخچال و فریزر
  • تلویزیون
  • کولر گازی
  • ماکروفر
  • اجاق گاز
  • فر گازی و برقی
  • چرخ گوشت
  • و...

مزایا و ویژگی های استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران

خدمات متنوعی با قیمت پایین و مقرون به صرفه از سوی آی پی امداد ارائه می شود که مهم ترین آن ها با نام خدمات تعمیر در محل شناخته می شود. این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران، سعی دارد همواره شرایطی راحت را برای کاربران و مصرف کنندگان جهت عیب یابی و تعمیرات دستگاه ها و لوازم خانگی ایجاد کند.

از این رو، ارائه فاکتور رسمی و معتبر، پشتیبانی، استفاده از قطعات اصل و فابریک، برآورد کردن کلیه هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی، صدور گارانتی برای خدمات ارائه شده به مدت 9 تا 12 ماه و... را به تمامی مصرف کنندگان عرضه می دارد.

این خدمات اقتصادی و مطلوب موجب شده اند تا آی پی امداد به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران به حساب آید. هم چنین افراد زیادی این تعمیرگاه را شناخته و مدت های زیادی است که از خدمات آن بهره مند می شوند.

حس خوب زندگی
حس خوب زندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋