سالن زیبایی گل گیس

سالن زیبایی گل گیس

میکاپ لایت در سالن زیبایی گل گیس

اجرای تخصصی ترین میکاپ لایت  از نمونه خدمات ما در سالن زیبایی گل گیس بهترین سالن زیبایی شرق تهران می باشد.

 

 از عمده فعالیت های ما در سالن زیبایی گل گیس به عنوان سالن زیبایی برتر شرق تهران می توان به ؛ فیبروز ابرو در شرق تهران، میکاپ عروس در شرق تهران، لایت مو در شرق تهران و ...اشاره کرد. با انتخاب میکاپ لایت برای چهره خود می توانید تا سالها از دیدن آلبوم خود لذت ببرید.

 

 

میکاپ لایت

لایت (light) اصطلاحا به معنای روشن می باشد. این لغت به تازگی وارد دنیای زیبایی شده است. آرایش لایت در واقع استفاده از رنگ های روشن و بژ است. میکاپ لایت سبکی اروپایی به شمار می رود که به خاطر جذابیت و زیبایی در بین ایرانیان نیز رواج پیدا کرده است.

 

 

آرایش لایت بر روی چهره حالتی طبیعی ایجاد می کند. در متد لایت برخلاف آرایش خلیجی  دیگرخبری از رنگ های غلیظ و تیره نیست. همه اجزای صورت زیبایی خود را در عین سادگی به رخ می کشند.

 

 از مشخصه های میکاپ لایت استفاده از سایه های کم رنگ می باشد. که باعث میشود چهره حالت طبیعی خود را حفظ کند. و در عین حال به چشم ها زیبایی بهتری بخشیده خواهد شد.

 

سایه های به کار رفته در آرایش لایت عروس بیشتر صورتی کم رنگ و رنگ های مات می باشد. استفاده از بهترین کرم پودر ها برای انواع پوست و سایه کم رنگ در کنار ابروهای پهن با رنگی متناسب با پوست باعث میشود چهره بازتر جلوه کند.

 

 

بهترین میکاپ لایت عروس در سالن زیبایی گل گیس

میکاپ لایت اروپایی یکی از زیباترین و ساده ترین سبک های به کار رفته در میکاپ می باشد. که مختص زمان و تاریخ و دهه خاصی نیست.

 

سادگی و تناسب بسیار زیبایی که در سبک آرایش لایت به کار می رود، باعث میشود تا در اثر گذر زمان قدیمی نشده و همیشه کاملا بروز باشد. اگر شما نیز برای مراسم خود میکاپ لایت عروس را انتخاب کرده اید،

 

سالن زیبایی گل  گیس با بهره گیری از حضور بهترین میکاپ آرتیست عروس تهران در خدمت شماست تا بهترین و زیباترین تجربه را از میکاپ لایت  بسازد.

https://golgissalon.com/

09101372051

021-77730774-6

سالن زیبایی گل گیس
سالن زیبایی گل گیس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋