سالن زیبایی گل گیس

سالن زیبایی گل گیس

بهترین میکروپیگمنتیشن کار در تهران

اگر خواهان انجام میکروپیگمنتیشن ابرو توسط بهترین میکروپیگمنتیشن کار در تهران هستید پیشنهاد می کنم از نمونه کارهای زیبای خانم باران کنعانی بهترین میکروپیگمنتیشن کار در سالن زیبایی گل گیس بهترین سالن زیبایی شرق تهران دیدن فرمایید.

 

به این ترتیب انتخاب برای شما آسانتر خواهد شد. تخصصی ترین و زیباترین میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران، فیبروز ابرو در شرق تهران و هاشور ابرو طبیعی در شرق تهران از نمونه کارهای ایشان می باشد. همچنین شما علاقمندان می توانید در دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو در شرق تهران شرکت کرده و در این تکنیک پرطرفدار یعنی میکروپیگمنتیشن ابرو حرفه ای شوید.

 

 

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟

میکروپیگمنتیشن ابرو یکی از تکنیک هاسی زیر شاخه ی هاشور ابرو میباشد که اشتراکات زیبادیبا میکروبلیدینگ ابرو دارد. و تفاوت انها تنها در روش اجرای هر کدام می باشد.

 

 

با استفاده از میکروپیگمنتیشن ابرو رنگدانه ها به عموق زیرین پوست منتقل شده و طرح ابرو به صورت بسیار ظریف و نامحسوس اصلاح می شود و همچنین سبب پرشت تر به نظر رسیدن ابروها می شود.

 

 

زمانی که میکروپیگمنتیشن ابرو ها اصطلاحا جا می افتد و رنگدانه ها در جای مشخص خود فیکس می شوند، تشخیص مرز بین پیگمنت ها و ابروی فرد نا ممکن است.

 

 

بهترین میکروپیگمنتیشن کار در تهران کیست؟

میکروپیگمنتیشن کار بایستی نسبت به انواع فرم صورت آشنایی کامل داشته باشد. بداند به چه شکل می‌تواند نه تنها ایراد ابروی مشتری را برطرف نماید بلکه ایرادات فرم صورت را نیز پوشش دهد.

 

 

البته در این روش نظر و سلیقه مشتری نیز باید مد نظر قرار گرفته شود. بد نیست قبل از انجام کار ابرو جلسه‌ای هر چند کوتاه بین میکرو کار و متقاضی میکروپیگمنتیشن ابرو برقرار شود. و با هم بر سر فرم ابرو به توافق برسند.

 

این را از این جهت عنوان می‌کنیم که گاهی یک فرم ابرو که بسیار مورد توجه خانم‌ها است، با آناتومی صورت شخص مطابقت نداشته باشد. پس بهترین کار مشورت است.

 

 

بهترین میکروپیگمنتیشن کار در تهران و در سالن زیبایی گل گیس

ما در سالن زیبایی گل گیس به عنوان بهترین مرکز هاشورابرو در شرق تهران با بهره گیری از حضور بهترین میکروپیگمنتیشن کار در شرق تهران، خانم باران کنعانی با بهترین متد ها و پیشرفته ترین دستگاه میکروپیگمنتیشن در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم.

 

 

برای سپردن ابروی خود به بهترین میکروپیگمنتیشن کار در شرق تهران کافیست با ما در سالن گیس بهترین مرکز میکروبلیدینگ در  تهران در تماس باشید.

https://golgissalon.com

09101372051

021-77730774-6

سالن زیبایی گل گیس
سالن زیبایی گل گیس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋