سالن زیبایی گل گیس

سالن زیبایی گل گیس

آموزش میکروبلیدینگ در شرق تهران، در سالن گل گیس

اگر به دنبال مرکز برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران هستید. با ما در سالن زیبایی گل گیس در تماس باشید.

 

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران زیر نظر یکی از متخصصان با تجربه در امر اجرا و آموزش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز در سالن زیبایی گل گیس دوره ببینید. و به سرعت وارد بازار کار شوید.

 

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ و آرایش دائم گل گیس و بهترین سالن زیبایی در شرق تهران یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رفع نواقص ابرو و ترمیم ابرو و هاشور ابرو در تهران می باشد. این سالن با بهره گیری از فیبروز کارهای مجرب و آموزش دیده اقدام به اجرا و آموزش بهترین دوره هاشور فیبرئز درشرق تهران نموده است.

 

 

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو روشی در حوزه ارایش دائم است که با هدف زیباسازی و اصلاح نواقص ابرو انجام می شود. اصلاح نواقص و قرینه سازی ابرو با تاتو با دو روش سایه (شید) و خط (لاین) قابل انجام است.

 

متد کشیدن خطوط در میان ابرو با نام هاشور ابرو معروف شده است. به عبارتی میتوان گفت میکروبلیدینگ ابرو روش هایی جدیدی از تاتو هستند. هاشور ابرو با خطوط طبیعی که به صورت سه بعدی زده میشوند باعث خطای دید شده و خطوط برجسته دیده میشوند. 

 

اجرای میکروبلیدینگ و اصلاح نواقص ابرو باعث ایجاد اعتماد به نفس زیادی در خانم هایی که با کم پشتی ابرو مواجه بودند میشود. این روش از متدهای پرطرفدار از حوزه آرایش نیمه دائم است. که نوجه بسیاری از بانوان نچرال پسند امروزی زا به خود اختصاص داده است. به همین دلیل بازار کارخوبی را برای خود ایجاد کرده.

 

 

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران درآموزشگاه آرایشگری گل گیس

برای یادگیری این حرفه و موفقیت تان کافی است در بهترین دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران شرکت کنید. در آموزشگاه آرایشگری گل گیس، کلیه مباحث فیبروز به صورت نظری و عملی به هنرجو اموزش داده میشود.

 

بعد از آموزش و پشتیبانی نامحدود برای هنرجوها خواهیم داشت. مشاوره تلفنی و حضوری، برگزاری جلسات آموزشی به‌طور منظم، بهره‌گیری از مربیان با تجربه، دریافت شهریه به‌صورت نقد و اقساط و در طول دوره‌ی آموزش و اعطای مدرک بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای به کارآموزان پس از اتمام دوره جهت ورود به بازار کار از مزایای رقابتی آموزشگاه آرایشگری گل گیس به‌شمار می‌آیند.

 

اگر شما هم جز علاقمندان حوزه ارایش دائم هستید. میتوانید برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران با ما در سالن گل گیس در تماس باشید.

https://golgissalon.com/

09101372051

021-77730774-6

 

 

سالن زیبایی گل گیس
سالن زیبایی گل گیس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋