هدیه شریف

هدیه شریف

چگونه با هایفوتراپی پوستی جوان و استخوانی داشته باشیم؟

غبغب یکی از مشکلات آزاردهنده ای است که همه افراد را تهدید می کند و ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. از دلایل آن میتوان به   تجمع چربی در قسمت ساب منتال ، چاق شدن، کم کاری تیروئید، پیر شدن و عوامل ژنتیکی و ... اشاره کرد.

در نتیجه چندین روش غیرتهاجمی و تهاجمی در خانه برای از بین بردن غبغب وجود دارد ولی ما در این مقاله میخواهیم موثر ترین و جدید ترین روش از بین بردن غبغب را به شما معرفی کنیم.

از بین بردن غبغب و لاغری صورت با هایفوتراپی

یکی از این کاربردهای هایفوتراپی لاغری صورت و کانتورینگ صورت می باشد. روش لاغری صورت و معده با هایفوتراپی به این صورت است که با ایجاد دمای بالای 65 درجه، پوست باز شده و در نهایت چربی سوزی می شود. در نتیجه چربی سوزی از تجمع چربی های صورت کم شده و بتعث لاغر تر شدن و از بین رفتن غبغب صورت می شود.

زاویه سازی فک با هایفو چگونه است؟

در روش هایفوتراپی از انرژی صوتی متمرکز برای ایجاد مناطق انعقادی حرارتی استفاده می شود. کلاژن جدید در نتیجه واکنش طبیعی بدن به ترمیم زخم ایجاد می شود.

با تولید کلاژن جدید، پوست به مرور زمان سفت و تقویت می شود. در هایفوتراپی امواج اولتراسونیک تا عمق 4.5 میلی متری زیر پوست رفته و از لایه درم پوست عبور کرده و با عبور از درم به بافت زیر جلدی می رسد و به لایه ماهیچه ای سطحی می رسد که پوست شروع به بالا رفتن می کند.

بلافاصله پس از موج 4.5 میلی متری، از موج 3 میلی متری استفاده می شود و لایه های درم هدف قرار می گیرند و بدن برای تولید کلاژن جدید تحریک می شود. در هایفوتراپی، لایه های پوست در 3 عمق مختلف هدف قرار می گیرند و از 600 پالس برای زاویه دادن به فک استفاده می شود.

ماندگاری زاویه سازی صورت با هایفوتراپی

به عقیده بسیاری از پیروان این سبک کار زیبایی، باید بگوییم که پایداری زاویه سازی صورت با هایفوتراپی به طور مستقیم به بدن هر فرد و تعداد جلسات درمانی در کنار کارهای اضافی انجام شده با این روش بستگی دارد، اما هنگامی که شما به مطب دکتر مراجعه میکنید پس از معاینه شما توسط پزشک، باتوجه به نوع پوست و ژنتیک شما ماندگاری اثر هایفو شما توسط پزشک اعلام میشود.

هایفو یا HIFU مخفف واژه‌ی انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound به معنی «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» می باشد. هایفو یکی از راه های مدرن در کلینیک های زیبایی برای سفت کردن ولاغری پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزینعمل های زیبایی شود.

هایفو تراپی  صورت چگونه انجام می شود؟

  • قبل از انجام این کار باید تمام لوازم آرایش را از روی پوست خود پاک کنید. مراحل انجام آن به شرح زیر است:
  • ابتدا پزشک ناحیه درمان را مشخص و تمیز می کند.
  • گاهی اوقات پزشکان می توانند از بی حس کننده موضعی برای این کار استفاده کنند.
  • پس از این کار، ژل مخصوص مانند روان کننده روی ناحیه و پوست مورد نظر مالیده می شود.
  • دستگاه هایفو بر روی پوست قرار می گیرد و تنظیمات لازم برای شدت و اندازه امواج اولتراسوند انجام می شود.
  • پس از اینکه موج در سکته های کوتاه بر روی منطقه مورد نظر توزیع می شود. درمان اولیه تکمیل خواهد شد.

پرسش و پاسخ های مهم در رابطه با هایفوتراپی

هایفوتراپی برای چه کسانی بهتر است؟

هایفوتراپی ک روش درمانی بسیار کم خطر می باشد. اسن روش نسبت به عمل های جراحی هزینه کمتر و دوره لقاهت آسان تری دارد. بنابراین این روش برای تمام افرادی که از چربی های غبغب خود ناراضی هستند و میخواهند صورت لاغر تری داشته باشند و یا کسانی که به دنبال زاویه سازی صورت هستند مناسب می باشد.

چند جلسه هایفوتراپی صورت لازم است؟

اکثر افرادی که برای هایفوتراپی صورت مراجعه می کنند تنها به یک جلسه نیاز دارند. البته تعداد جلسات بستگی به شدت افتادگی پوست  صورت بیمار دارد. به برخی از بیماران توصیه می شود برای رفع کامل غبغب صورت خود  به مدت چند جلسه به کلینیک مراجعه کنند.

آیا هایفوتراپی برای پوست تیره قابل استفاده است؟

بله، خوشبختانه هر نوع پوستی می تواند از روش هایفو استفاده کند. (برخلاف لیزر) و ارتباطی به رنگ پوست ندارد.

هیایفوتراپی صورت یا جراحی لیفت؟

هایفو اقتصادی تر و کم خطرتر از جراحی لیفت است. اما اثر دائمی هایفوتراپی کمتر از جراحی است و پس از انجام هایفو، تکرار درمان در سال های بعد ضروری است.

آیا هایفو تراپی صورت خطرناک است؟

دستگاه هایفو مشابه سونوگرافی است اما شرایط و اثرات این دو کاملا متفاوت است. اطمینان حاصل کنید که این فرآیند تجدید بی خطر است و به پوست شما آسیب نمی رساند.

مدت زمان هر جلسه درمانی چقدر است؟

بسته به منطقه، درمانی می تواند از 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. این روش کاملا راحت و بدون درد است و به بیمار این امکان را می دهد که حتی در طول شیمی درمانی به حالت عمودی بنشیند.

 

هدیه شریف
هدیه شریف

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋