گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

ویدیویی عجیب از کرمان که شبیه تگزاس است!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در استان کرمان از شناسایی عوامل تیراندازی امروز کهنوج که منتهی به مجروح شدن پنج نفر شد، خبر داد و گفت: علت و انگیزه ضاربان اختلافات طایفه‌ای بوده است.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در استان کرمان از شناسایی عوامل تیراندازی امروز کهنوج که منتهی به مجروح شدن پنج نفر شد، خبر داد و گفت: علت و انگیزه ضاربان اختلافات طایفه‌ای بوده است.

امید رضایی عصر امروز ۱۵ شهریور ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طرفین نزاع از قبل و به دلیل اختلافاتی که بین آنها اتفاق افتاده، درگیر یک نزاع طایفه‌ای شده بودند که متاسفانه در اثر ادامه اختلافات، صبح امروز یک بار دیگر دو گروه از این طایفه در نزدیکی یکی از پمپ بنزین‌های کهنوج با یکدیگر درگیر می‌شوند.

وی افزود: در این نزاع پنج نفر مصدوم شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است. 

دادستان کهنوج با بیان این‌که برخورد دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطع خواهدبود، اعلام کرد: هویت ضاربان شناسایی شده و دستورات قضائی لازم برای دستگیری این افراد صادر شده است.

این ویدئو هم چنین با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی مواجه شد.

کاربری به نام بهلول در خصوص این ویدئو نوشت: قشنگ تگزاس شده، قبلا اگه با چوب و چماق و نهایت چاقو و قمه به جون هم میوفتادن الان زیر درگیری مسلحانه کسر لاتیه:

ویدئو عجیب از کرمان که شبیه به تگزاس است!

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋