گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

این عکس بوی سه گانه می دهد!

انتشار تصویری از کیلیان امباپه، جود بلینگام و وینیسیوس درتمرین امروز رئال که کنار هم نشسته اند و می خندند، رئالی ها را ذوق زده کرد.

ورزش سه: هواداران رئال برای اینکه مثلث جدید و رویایی خود را در تمرین ببینند باید انتظار می کشیدند. به دلیل برگزاری یورو ۲۰۲۴ و کوپا آمه‌ریکا، امباپه، وینی و جود دیرتر از دیگران به تمرین اضافه شدند.

این عکس بوی سه‌گانه می‌دهد!

وینی زودتر و در آمریکا به کاروان رئال اضافه شد. هفته قبل کیلیان و جود تست های پزشکی روتین را پشت سر گذاشت و به کار انفرادی پرداختند. هیچکدام نمی خواستند فرصت بازی در سوپرجام اروپا را از دست بدهند و طبق ادعای منابع اسپانیایی در بهترین فرم نیز به تمرین برگشته اند.

این عکس بوی سه‌گانه می‌دهد!

کیلیان از مصدومیت بینی رها شده و جود نیز بدون محافظ شانه چپ تمرین می کند تا مشخص شود از مصدومیت خلاص شده است. وینیسیوس نیز مثل همیشه در فرم خوبی قرار دارد. اخیرا انتشار ویدیویی از بازی درون تیمی رئال و شادی گل وینی و امباپه توجهات را جلب کرد و تصویری از تمرین امروز که بلینگام، وینیسیوس و امباپه را نشسته در کنار هم و در حال خنده نشان می دهد، نیز رئالی ها را سر شوق آورد. صمیمیت خیلی زود بین این مثلث ایجاد شده و با انگیزه خود را برای اولین بازی رسمی فصل و شاید اولین جام فصل مهیا می کنند.
رئال امسال فرصت کسب هفت جام را دارد و می خواهد برای اولین بار در تاریخش برنده سه گانه شود. با این مثلث مخوف چرا که نه؟

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋