گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

پروژه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس کلید خورد

این طور که از باشگاه تراکتور خبر می رسد حضور علیرضا بیرانوند در این تیم را باید منتفی شده دانست.

برترین‌ها: ادعای دو خبرگزاری نشان می‌دهد راه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس هموار شده است.

پروژه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس کلید خورد

 خبرگزاری آنا درباره قرارداد این بازیکن با تراکتور نوشت: بعد از کش و قوس های فراوان در مورد شایعه پیوستن علیرضا بیرانوند به تراکتور و همچنین احتمال محرومیت این بازیکن توسط باشگاه پرسپولیس، حضور این دروازه بان در تراکتور منتفی شده است.

ظاهرا رفتارهای بیرانوند در این مدت باعث ناراحتی مالک باشگاه تراکتور شده و به همین دلیل او از مسئولان این باشگاه خواسته تا دیگر ماجرای انتقال این بازیکن را پیگیری نکنند.

این در حالی است که ظاهرا بیرانوند حتی قراردادی هم با باشگاه تراکتور امضا کرده اما این طور که به نظر می رسد باشگاه تراکتور چون تصمیمش در مورد بیرانوند تغییر کرده این دروازه بان مشکل خاصی برای عقد قرارداد با تیم جدید ندارد

پروژه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس کلید خورد
خبرگزاری ایسنا نیز نوشت: فسخ قرارداد دوباره بیرانوند با پرسپولیس این بار با شکایت این باشگاه به کمیته وضعیت همراه شد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس با توجه به اسناد و مدارکی که در اختیار داشته و شانس بالای پیروزی در این پرونده، در کمیته وضعیت درخواست غرامت ۲۰ میلیارد تومانی از بیرانوند کرده است.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد که با وجود درگیری رسانه‌ای دو طرف و شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند در کمیته وضعیت، پشت پرده اتفاقاتی دیگری در حال رخ دادن است؛ جایی که دو طرف در حال مذاکره و پیدا کردن راهی برای حل دوستانه مشکل هستند.

در چنین شرایطی هر اتفاقی ممکن است بیفتد و در صورت مثبت بودن مذاکرات، احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس با قراردادی جدید وجود دارد. البته بازگشت بیرانوند با مصوبه هیات مدیره پرسپولیس مبنی بر عدم موافقت با بازگشت بیرانوند مغایرت دارد اما مدیران باشگاه در حال پیگیری ماجرا هستند تا در صورت توافق با بیرانوند، رضایت هیات مدیره را هم بگیرند.

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋