گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

پرسپولیس برای جذب رامین رضاییان به سیم آخر رسید

پرسپولیس برای جذب رامین رضاییان به سیم آخر زد

ورزش سه: تماس‌ها بین مدیران باشگاه پرسپولیس و مدیربرنامه رامین رضاییان از هفته گذشته برقرار شد و مدیران این باشگاه به دنبال کسب اطلاع از وضعیت و آینده این ستاره سمت راست تیم سپاهان بودند. در همین حال، تاکید مسئولان سپاهان روی قرارداد معتبر رضاییان، دست و دل پرسپولیس برای پیشروی در این انتقال را سرد کرد.

پرسپولیس برای جذب رامین رضاییان به سیم آخر زد

با این حال در روزهای گذشته و ورود استقلال به معادله رضاییان باعث شده تا پرسپولیس تقلای بیشتری را در راستای انجام این انتقال انجام دهد. سرخپوشان تهرانی برای جلوگیری از حضور او در استقلال و همچنین برای جانشینی دانیال اسماعیلی‌فر، از روز گذشته به تکاپو افتادند و امیدوارند که رامین را به این تیم بازگردانند.

در این بین دو مانع برای انجام این انتقال وجود دارد. از یک سو مدیربرنامه رضاییان اعلام کرده که این بازیکن تیم بعدی خود را از حاشیه خلیج فارس انتخاب خواهد کرد و قصد حضور در لیگ برتر را ندارد و از سوی دیگر اعلام کرده که حتی در صورت بازی در لیگ ایران، برخورد مدیران باشگاه و سرمربی این تیم در پایان لیگ بیست و یکم، دست و دل او را برای انجام پیوستن به پرسپولیس سرد می‌کند.

رضاییان در نیم فصل لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوست و در این تیم نمایش خوبی هم داشت اما در پایان فصل از سوی یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شد تا قرمزها به سراغ خرید دانیال اسماعیلی‌فر بروند.
در این بین تلاش حسین بادامکی و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تماس مستقیم با رضاییان نتیجه مثبتی نداشته تا احتمال چندانی برای این انتقال وجود نداشته باشد.

البته پرسپولیس با موضوع محدودیت مالی هم مواجه است و این مسئله کار سرخپوشان برای انجام انتقال را سخت‌تر هم می‌کند اما از یک سو منابع مالی حاصل از غرامت یورگن لوکادیا و از طرف دیگر احتمال محکومیت بیرانوند و فروش عبدالکریم حسن، رضا درویش را به سوی نهایی‌کردن ۳-۴ خرید پیش می‌برد.

در مورد رامین رضاییان احتمالا در روزهای آینده اخبار بیشتری هم منتشر خواهد شد اما حالا به نظر می‌رسد این پرسپولیس باشد که قصد دارد هر طوری که شده پیراهن سرخ را بر تن او کند، خصوصا اینکه علاقه شخصی و خانوادگی رضاییان هم درویش را در این مسئله یاری می‌رساند.

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋