گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

شوک حزباوی برای مخالفت با تغییر تابعیت!

امین حزباوی به دلیل عدم پذیرش تابعیت قطری، از تیم السد کنار گذاشته شد و قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

ورزش سه: امین حزباوی به دلیل عدم پذیرش تابعیت قطری، از تیم السد کنار گذاشته شد و قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

شوک به حزباوی به‌خاطر مخالفت با تغییر تابعیت!

این بازیکن جوان فوتبال ایران به پیشنهاد مالی هنگفت برای تغییر تابعیت پاسخ منفی داد.

بعد از اینکه تلاش اولیه مسئولان فوتبال کشور مورد بحث برای جلب رضایت بازیکن ایرانی به نتیجه نرسید، مدیران ارشد ورزش آن کشور در جلسه‌ای که چهار ماه قبل با این بازیکن داشتند، رسما پیشنهاد تغییر تابعیت را به ملی پوش ایرانی ارائه کردند که البته زمزمه آن در فضای خبری فوتبال ایران هم منتشر شد.

پذیرش این پیشنهاد ضمن اینکه سود مالی کلانی را نصیب بازیکن ایرانی می‌کرد، باعث می‌شد جایگاه ویژه‌ای در تیم باشگاهی‌اش پیدا کند، اما بازیکن تصمیم گرفت که فوتبال ملی خود را در ایران دنبال کند و برای تیم ملی به میدان برود.

این تصمیم بزرگ، همانگونه که انتظار می‌رفت پیامدهایی را برای حزباوی به دنبال داشت و او علی‌رغم اینکه فصل درخشانی در تیم باشگاهی‌اش سپری کرد و رابطه بسیار خوبی هم با مدیران باشگاهش داشت، سرانجام راهی جز جدایی و فسخ قرارداد پیش روی خود ندید.

در همین خصوص، چند باشگاه ایرانی و خارجی درخواست رسمی برای جذب این بازیکن ارائه کردند تا او در مسیر یک تصمیم بزرگ نقل و انتقالاتی قرار بگیرد.

آخرین خبرها حاکی از آن است که یک باشگاه ایرانی و یک باشگاه اماراتی توانسته‌اند موافقت باشگاه فعلی بازیکن را جلب کنند و احتمالا طی امروز یا فردا تصمیم نهایی او گرفته خواهد شد.

تصمیم مهم حزباوی گرچه ضرر سنگین مالی را متوجه وی کرده، اما تیم ملی ایران را برای سال‌های آینده صاحب یک مدافع بااستعداد و خوش آتیه می‌کند، بازیکنی که ارزش خاصی برای پیراهن تیم ملی قائل بوده و این تصمیم را با قلب و جان گرفته است.

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋