گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

تعداد رضایت نامه گزینه پرسپولیس افزایش یافت!

باشگاه آلومینیوم اراک رقم رضایتنامه وینگر ملی پوش خود را بالا برد.

ورزش سه: باشگاه آلومینیوم اراک رقم رضایتنامه وینگر ملی پوش خود را بالا برد.

رقم رضایتنامه گزینه پرسپولیس بیشتر شد!

از صبح روز دوشنبه اخباری درباره قطعیت یافتن توافق انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس به گوش رسید و حتی اینگونه به نظر می‌رسید که تا پایان این روز قرارداد سرخ‌ها با او نهایی خواهد شد اما آنطور که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفته، پرسپولیس باید این باشگاه را راضی کند و این پروسه ممکن است زمانبر شود.

محمد رجاییان در جمع خبرنگاران گفت: ما منتظر نظر نهایی هیئت مدیره هستیم. با آقای حسینی صحبت‌هایمان را کردیم و آقای حسینی مجوز اولیه‌اش را صادر کرده است. باتوجه به اینکه اولین باشگاهی بود که به ما نامه زده و از روال قانونی و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای پیگیر موضوع بوده، اولویت ما برای این انتقال پرسپولیس است. خود بازیکن هم دوست داشته با پرسپولیس طرف قرارداد باشد ولی هنوز قطعی نشده است.

او در مورد مبلغ رضایت‌نامه هم گفت: باشگاه پرسپولیس باید آلومینیوم را از باب این انتقال راضی کند. ما پیشنهاد خودمان در حد همان بازیکنی است که از استقلال خوزستان رفت سپاهان! (جواد آقایی‌پور). الان باشگاه‌داری خیلی سخت است و هنوز هیچی نهایی نشده است. من و آقای درویش در تماس هستیم و باید اوکی نهایی را از هیئت مدیره بگیرم. بازیکنان دیگری هم هستند که اسم نمی‌آورم چون می‌تواند به هیجانات کاذب نقل و انتقالات کمک کند.

این صحبت‌های رجائیان یعنی که برخلاف آنچه در اخبار آمده نهایی شدن این انتقال هم گره خورده و پرسپولیس برای نهایی کردن این گزینه خردی هم کار سختی در پیش دارد.

جالب اینکه رجائیان دو روز قبل از این گفت‌وگو در مصاحبه دیگری گفته بود باشگاه خواهان لیموچی باید حداقل نصف مبلغ رضایتنامه آقایی‌پور را بدهد اما در تازه‌ترین صحبتش گفته باشگاه خواهان در حدود همان مبلغ را باید پرداخت کند.

پیش از این گفته می‌شد بند فسخ لیموچی با باشگاه آلومینیوم اراک 3.5 میلیارد تومان است و با این حساب مشکلی بابت جدایی او از باشگاهش وجود ندارد اما حالا شنیده می‌شود این بند فسخ در سازمان لیگ ثبت نشده بوده و اعتبار ندارد. با این حساب طبق صحبت‌های مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک حالا مبلغی که این باشگاه بابت صدور رضایتنامه وینگر ملی پوش خود می‌خواهد بسیار بیشتر است.

لیموچی هم مثل آقایی‌پور 24 سال دارد و عضو تیم ملی نیز هست و احتمالا ایرالکویی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که مثل استقلال خوزستان می‌توانند از بابت فروش او پول بسیار خوبی به جیب بزنند.

جالب اینکه گفته می‌شود رقم رضایتنامه آقایی‌پور از استقلال خوزستان 30 میلیارد تومان است که نیمی از آن 15 میلیارد تومان می‌شود. ظاهرا باشگاه اراکی برای صدور رضایتنامه لیموچی ابتدا 15 میلیارد تومان می‌خواسته که انگار مورد موافقت پرسپولیس قرار گرفته اما بعدا این عدد به 20 میلیارد تومان افزایش یافته است و تازه هیات مدیره باشگاه اراکی باید در این باره نظر بدهد.

با این حساب نکته اینجاست که اگر باشگاه پرسپولیس حاضر شود حتی با پرداخت رقم 15 میلیاردی رضایت باشگاه لیموچی را بگیرد، به عنوان یک بازیکن ملی پوش باید سقف قرارداد (20 میلیارد تومان) به علاوه آپشن‌هایی که این عدد را به 30 میلیارد تومان می‌رساند برای او در نظر بگیرد. این یعنی که جذب لیموچی با وجود تمام توانمندی‌ها و استعدادهایش چیزی حدود 45 تا 50 میلیارد تومان برای پرسپولیس آب خواهد خورد که همین می‌تواند برای مدیران این باشگاه و رختکن این تیم چالش دیگری به وجود بیاورد.

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋