گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

دو شایعه داغ که در 24 ساعت آینده مانند بمب به صدا در می آید!

رفته رفته به روز انتخابات نزدیک می‌شویم و تنها دو روز دیگر به پایان تبلیغات انتخابات باقی مانده است و تحولات به شدت در جریان است.

برترین‌ها: رفته رفته به روز انتخابات نزدیک می‌شویم و تنها دو روز دیگر به پایان تبلیغات انتخابات باقی مانده است و تحولات به شدت در جریان است.

دو شایعه داغ که در ۲۴ساعت آتی، مثل بمب صدا خواهد کرد!

برخی از منابع نزدیک به اصولگرایان ادعا کرده‌اند که زاکانی طی روزهای آینده، از انتخابات کنار خواهد کشید، از آن طرف یک شایعه پر رنگ هم به گوش می‌رسد که احتمالا فردا در مشهد یکی از دو کاندیدای پر امید اصولگرایان به نفع آن یکی کنار خواهد کشید. البته این خبر کاملا قابل تایید نیست و این شایعه را برخی اکانت‌های اصولگرا به راه انداخته‌اند. یعنی یا جلیلی به نفع قالیباف کنار خواهد کشید یا قالیباف به نفع جلیلی.

از طرفی دیگر همزمان تصاویری از پوسترهای انتخاباتی پزشکیان منتشر شده که مردی عباپوش را نشان می‌دهد که دست پزشکیان را بالا برده، این تصاویر احتمالا به این معناست که فردا همزمان با عید غدیر اعلام حمایت رسمی حسن روحانی از پزشکیان صورت می‌گیرد.

دو شایعه داغ که در ۲۴ساعت آتی، مثل بمب صدا خواهد کرد!

این حرکت نشان می‌دهد تمام اصلاح طلبان تمام توان خود را گذاشته‌اند که پزشکیان را به صندلی ریاست جمهوری برسانند. کما اینکه در تحرکات روزهای اخیر ظریف و آذری جهرمی و هر آنکه به دولت روحانی نزدیک بوده این رفتار را مشاهده کردیم.

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋