گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

استقلالی ها به جذب سامان قدوس امیدوار بودند

احتمال حضور قدوس در استقلال هنوز منتفی نشده است.

خبرگزاری برنا: مدتی است که نام سامان قدوس به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در استقلال، در رسانه‌ها مطرح می‌شود اما آیا چنین انتقالی امکان‌پذیر است؟

استقلالی‌ها به جذب سامان قدوس امیدوار شدند

پیشتر نام قدوس در لیست نکونام وجود داشته و سرمربی استقلال این مساله را تایید کرده اما به دلیل داشتن قرارداد با برنتفورد، این مساله اتفاق نیفتاد. قدوس اما هم اکنون بازیکن آزاد است و تیمش را انتخاب نکرده. به همین دلیل می‌تواند به صورت رایگان به هر تیمی بپیوندد. از سوی دیگر پیگیری‌های خبرنگار برنا نشان می‌دهد او نسبت به حضور در استقلال بی‌علاقه نیست و برخورد هواداران استقلال و ابراز لطف به وی در فضای مجازی و حضوری هم در این مساله تاثیرگذار بوده.

۲ نکته اما ممکن است قدوس را از استقلال دور کند؛ اول بی‌تجربه بودن قدوس در زندگی در ایران و دوم دستمزد او.

قدوس تجربه بازی و زندگی در ایران را ندارد. او تا مدتی پیش حتی توانایی کامل صحبت به زبان فارسی را هم نداشت و این خود یک مشکل مهم بود. همچنین اینکه در حال حاضر ارزش او توسط ترنسفر مارکت ۲ میلیون یورو ارزیابی شده که محال است استقلال از پس پرداخت آن برآید. هرچند که ترنسفر مارکت عموما ارزش‌ها را بالاتر از قیمت واقعی اعلام می‌کند. در نتیجه اگر آ‌بی‌ها بتوانند او را با دستمزد یک میلیون یورویی راضی کنند، با توجه به حضور بازیکنانی تقریبا در این سطح (از نظر مالی) در سال‌های گذشته، می‌توان گفت این نقل و انتقال، قابل رخ دادن است.

البته قدوس هنوز قراردادش با برنتفورد تمام نشده و ۳۰ ژوئن (۲۰ روز دیگر) بازیکن آزاد می‌شود اما پیشتر این باشگاه انگلیسی اعلام کرده که دیگر با قدوس ادامه همکاری نخواهد داد.

 

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋