گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

طرح امانوئل مکرون برای فشار بر ایران

رئیس‌جمهور فرانسه روز سه‌شنبه ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) و پس از گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد این کشور همراه شرکا و متحدان خود، به ایران بر سر برنامه هسته‌ای‌اش فشار خواهند آورد.

انتخاب: رئیس‌جمهور فرانسه روز سه‌شنبه ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) و پس از گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد این کشور همراه شرکا و متحدان خود، به ایران بر سر برنامه هسته‌ای‌اش فشار خواهند آورد. 

نقشه امانوئل مکرون برای فشار آوردن به ایران

امانوئل مکرون در بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی عمیق خود درباره مسیر برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد: «اعمال فشار را تا زمانی ادامه می‌دهیم که اطمینان حاصل کنیم ایران به تعهدات بین‌المللی خود در این زمینه احترام می‌گذارد.» 

این بیانیه تنها چند ساعت پس از ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای به شورای حکام سازمان ملل از سوی آلمان، فرانسه و بریتانیا منتشر شد. 

بر اساس این قطعنامه سه کشور اروپایی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستند برای توضیحات و شفاف‌سازی در مورد آثار اورانیوم یافت شده در سایت‌های اعلام نشده، به ایران فشار بیاورد. آنها در قطعنامه خود از "عدم همکاری ایران با بازرسان آژانس اتمی" نیز انتقاد کردند. 

در متن این قطعنامه هم مثل دو سال پیش از جمهوری اسلامی خواسته شده با ناظران آژانس اتمی همکاری کند و به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه نمونه‌برداری از سایت‌های هسته‌ای را بدهد. 

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋