گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

آیا آرامش به بازار طلا و سکه بازمی گردد؟

یک کارشناس ارشد بازار طلا و سکه دلیل اصلی گرانی قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت اونس جهانی اعلام کرد و گفت: انس جهانی طلا در یک ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است.

خبرآنلاین: یک کارشناس ارشد بازار طلا و سکه دلیل اصلی گرانی قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت اونس جهانی اعلام کرد و گفت: انس جهانی طلا در یک ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است.

محمد کشتی آرای با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی قیمت انس جهانی طلا در ۶-۷ ماه گذشته اظهار کرد: تنش‌های خارجی و افزایش قیمت انس جهانی طلا در چند ماه اخیر و همچنین افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی، دلیل اصلی گرانی طلا و سکه در بازار داخل است. در یک ماه گذشته قیمت جهانی طلا با رشد ۱۲درصدی مواجه شد.

آرامش به بازار طلا و سکه برمی‌گردد؟

ایسنا در خبری نوشت:این کارشناس ارشد بازار طلا در ادامه به سیاست‌های بانک مرکزی در این بازار اشاره کرد و گفت: به نظر بنده در افزایش اخیر قیمت‌ها نه تنها بانک مرکزی مقصر نبوده بلکه اقداماتی مانند حراج سکه و شمش طلا توانست قیمت‌ها را کنترل کند و اگر این اقدامات انجام نمی‌شد، امروز قیمت‌های بسیار بالاتری را در بازار شاهد بودیم.

وی افزود: اگر بانک مرکزی بتواند کنترل و مدیریت خود را در بازار ادامه دهد، قطعا می‌توان شاهد کاهش نوسانات قیمتی بود. همچنین سیاست‌هایی مانند حراج سکه و شمش طلا در مرکز مبادله ایران اقدامات مثبتی است که باید تداوم داشته باشد.

کشتی آرای اضافه کرد: امروز در دنیا شاهد صف آرایی‌های نظامی هستیم؛ قطعا کاهش تنش‌ها می‌تواند منجر به کاهش قیمت‌ها و بازگشت آرامش به بازارها شود.

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋