گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

اقدام عجیب صداوسیما به مغز استقلالی ها رفت

صداوسیما، امروز با کیفیت پایین تصاویر و پخش همزمان دیدار‌های لیگ برتر و کشتی از شبکه سوم، صدای بینندگان را درآورد.

برترین‌ها: با وجود اعتراضات گسترده بینندگان تلویزیونی به کیفیت پایین تصاویر بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، اما می‌بینیم که همچنان از طرف مسئولین اقدام مثبتی جهت رفع این نقص صورت نمی‌گیرد تا هر هفته شاهد انتقادات زیادی باشیم.

مثلا یکی از کاربران مجازی در رابطه با کیفیت پایین دیدار استقلال و آلومینیوم نوشت: فکر کنم صداوسیما دوربین های HD خودش رو فقط برای بازی‌های پرسپولیس استفاده می‌کنه. وگرنه دلیلی نداره همیشه بازی‌های استقلال هم تو خونه و هم خارج از خونه با این کیفیت تصویر فاجعه روی آنتن بره

اقدام عجیب صداوسیما روی مخ استقلالی‌ها رفت

البته در پخش زنده این دیدار، اتفاق ناخوشایند دیگری نیز برای مخاطبان رخ داد در حالیکه دیدار استقلال با آلومینیوم اراک از شبکه سوم و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از شبکه ورزش پخش می‌شد، صدا و سیما در اقدامی عجیب در حین پخش بازی استقلال، به صورتی که در تصویر می‌بینید لحظاتی از مسابقات کشتی و اهدای مدال به ملی‌پوشان ایران را از شبکه سوم هم پخش می‌کرد که باعث اعتراض وسیع هواداران آبی در فضای مجازی شد. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند کسی که علاقه‌مند به کشتی باشد مسابقات را از شبکه ورزش پیگیری می‌کند و نیازی نیست که در روند پخش فوتبال اختلال ایجاد شود.

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋