گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

واکنش بایدن به احتمال انتقام گیری ایران از اسرائیل

رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر اسرائیل خواست تا گام‌هایی در راستای حفاظت از غیرنظامیان در غزه بردارد.

خبر آنلاین: رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر اسرائیل خواست تا گام‌هایی در راستای حفاظت از غیرنظامیان در غزه بردارد.

واکنش بایدن به احتمال انتقام‌گیری ایران از اسرائیل

جو بایدن در تماس با بنیامین نتانیاهو گفت: حمله به کارکنان سازمان‌های بشردوستانه غیرقابل قبول بوده و اسرائیل باید گام‌هایی در راستای حفاظت از غیرنظامیان بردارد.

کارکنان خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی » روز دوشنبه در یک منطقه غیرنظامی‌شده واقع در غزه، در چند خودرو که لوگوی این سازمان را داشت، هدف حمله هوایی صهیونیست‌ها قرار گرفتند. این کاروان حین بازگشت از انبار آذوقه‌ای در دیر البلح هدف قرار گرفت. آنها بیش از ۱۰۰ تُن مواد غذایی را که از طریق دریا به این منطقه محاصره شده رسیده بود، در آنجا تخلیه کردند. به گفته این سازمان، تردد اعضای این خیریه از قبل به اطلاع نظامیان صهیونیست رسیده بود.

این کاروان از سه وسیله نقلیه تشکیل شده بود، از جمله دو خودرو زرهی که به وضوح نشان موسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» را روی بدنه خودرو داشتند. هر سه خودرو در جریان حملات هوایی صهیونیست‌ها مورد اصابت قرار گرفتند.

اجساد شش تن از نیروهای این خیریه از غزه به مصر برده شده تا به کشورشان بازگردانده شوند. همکار فلسطینی آنها روز سه‌شنبه در زادگاهش در رفح در جنوب غزه به خاک سپرده شد. سه تن از امدادگران کشته شده اتباع بریتانیا بودند. یک فرد تبعه لهستان، یک فرد استرالیایی، یک فرد فلسطینی و یک شهروند آمریکایی-کانادایی دوتابعیتی هم کشته شدند.

بایدن همچنین تاکید کرد که سیاست آمریکا در قبال غزه براساس ارزیابی‌های این کشور از گام‌های رژیم صهیونیستی در راستای جلوگیری‌ از آسیب رساندن به غیرنظامیان تعیین خواهد شد.

نتانیاهو نیز در رابطه با تهدیدات ایران مدعی شد که این رژیم توانایی دفاع از خود را دارد و به حملات علیه امنیت خود پاسخ خواهد داد.

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋