گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

اطلاعاتی در مورد ویژگی های کرونای جدید

عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره ویژگی کرونای جدید گفت: در این سویه اما آمار مرگ‌ومیر هیچ افزایشی نداشته است. با وجود اینکه سرعت انتقال بیشتر است.

فرهیختگان: ناجی، عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره کرونای جدید گفت: ویروس شایع‌شده آنقدرها هم جدید نیست؛ درواقع این ویروس همان ویروس پیرولایی است که از چند ماه پیش به وجود آمده بود و با سویه ba۲ ما تفاوت داشت.

او در ادامه افزود: وان نشات گرفته از همین پیرولا است اما یک تغییر بیشتر دارد و آن این است که سرعت انتشارش بسیار بالا رفته است.

اطلاعاتی درباره ویژگی‌های کرونای جدید


ناجی درباره واکسن کرونای جدید گفت: واکسن‌های سویه و زیرسویه‌های امیکرون ساخته شده و هرچند مستقیما علیه پیرولا نیست اما به نظر می‌رسد که همین واکسن‌های آپدیت شده می‌تواند به مقدار زیاد از ایجاد عفونت، مرگ‌ومیر و بستری شدن در بیمارستان و ‌آی سی یو جلوگیری کند.

عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره ویژگی کرونای جدید گفت: در این سویه اما آمار مرگ‌ومیر هیچ افزایشی نداشته است. با وجود اینکه سرعت انتقال بیشتر است و شیوع خیلی بالایی دارد اما به نظر نمی‌رسد که از سایر سویه‌های امیکرونی، بیماری شدیدتری به وجود بیاورد یا مرگ‌ومیر بیشتری داشته باشد.

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋