گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

سیرک چند ماهه ای که تاج و دوستانش در لیگ راه انداختند

کمیته استیناف رأی خود را در خصوص پرونده پرسپولیس و سپاهان صادر کرد و یک امتیاز کسر شده را به سرخپوشان و ۴ امتیاز سپاهان را برگرداند.

فرهیختگان: کمیته استیناف رأی خود را در خصوص پرونده پرسپولیس و سپاهان صادر کرد و یک امتیاز کسر شده را به سرخپوشان و ۴ امتیاز سپاهان را برگرداند. خب سیرک چند ماهه ای که راه انداخته بودند تمام شد و دوباره به دوران پیش از سقف قرارداد برگشتیم. خنده دار نیست؟

سیرک چند ماهه‌ای که تاج و رفقا در لیگ راه انداختند

چندماه با سقف قرارداد همه را به جان همه انداختی! بعد قانون را تبدیل کردی به جریمه و چند تیم را جریمه کردی. حالا رای را شکستی و جریمه ها را نگه داشتی! با خودت شوخی داری با یا ما آقای فدراسیون؟ ما چکار داریم فدراسیون چه می گوید و کمیته انضباطی چه و کمیته استیناف چه! ما با یک نهاد طرفیم.  نهاد اداره کننده فوتبال که چند ماه قبل تصمیمی گرفت و حالا تصمیمش باد هوا شده!

برای چندماه، تیم های بالای جدول را داخل بدترین نوع از جنگ های رسانه ای و تنش های هواداری انداختید و حالا به همین راحتی اعلام می کنید نتایج باید داخل زمین رقم بخورد؟ خب خودتان قانون گذاشتید! مگر باشگاه ها اصرار داشتند که سقف قرارداد لحاظ شود؟ 

در نیم فصل دوم تیم ها می توانند هر کاری خواستند انجام بدهند و یار جذب کنند؟ سقف قرارداد را شوخی بدانند و به ریش بقیه بخندند و قراردادهای نجومی وضع کنند. درست است؟ پیام کمیته استیناف همین است دیگر! به سقف قرارداد و قانون فدراسیون بی توجه باشید و هر کاری دلتان خواست انجام بدهید چون نتایج باید داخل زمین رقم بخورد!

خسته نباشی آقای تاج! تمام نمی‌شوی؟

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋