گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

نگرانی از تخریب روحانیت در کلاس درس

سید محمد سعیدی با اشاره به لزوم تأثیرپذیری از محیط علمی دانشگاه، افزود: شما در جایی فعالیت می‌کنید که افراد دارای اندیشه، فکر و تخصص حضور دارند و باید اگر فکر و اندیشه و روش خوبی پیشنهاد شد از آن استقبال کنید.

ایسنا: سید محمد سعیدی با اشاره به لزوم تأثیرپذیری از محیط علمی دانشگاه، افزود: شما در جایی فعالیت می‌کنید که افراد دارای اندیشه، فکر و تخصص حضور دارند و باید اگر فکر و اندیشه و روش خوبی پیشنهاد شد از آن استقبال کنید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت مهم‌ترین وظیفه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه را گذاشتن تأثیر معنوی در محیط دانشگاه دانست و گفت: تأثیر معنوی به ظرفیت‌های خود افراد بستگی دارد و باید خود انسان مهذب باشد و یک سری محدودیت‌هایی را بر خود تحمیل کند تا بتواند تأثیر معنوی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در دانشگاه مراقب نفوذ دشمن باشید، افزود: گاهی اوقات اخلاق از معنویت مهم‌تر است و تأثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد؛ بنابراین باید در رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری اهتمام ویژه داشته باشید.

سعیدی بر پرهیز از سخنرانی و ابراز نظرهای بی‌پرده و مکشوف در محیط دانشگاه، تأکید کرد و گفت: نباید جوری در محیط دانشگاه حرف زد که برخی بتوانند سوءاستفاده کنند؛ زیرا همیشه افراد مغرضی هستند که همواره به دنبال تخریب چهره روحانیت هستند.

 وی ادامه داد: برخی از جریان‌ها قسم‌خورده‌اند که آبروی روحانیت را ببرند؛ بنابراین باید مراقب این‌ها باشید و به وظایف خود عمل کنید تا خدا هم شما را یاری کند.

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋