گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

همکاری جدید برد پیت و مارگو رابی جنجالی شد!

کمپانی برد پیت و کمپانی مارگو رابی در حال مذاکره هستند تا تهیه کننده بازسازی فیلم «مرد لاغر» شوند.

همشهری: کمپانی برد پیت و کمپانی مارگو رابی در حال مذاکره هستند تا تهیه کننده بازسازی فیلم «مرد لاغر» شوند.

همکاری جدید برد پیت و مارگو رابی بحث برانگیز شد!

*به نقل از ورایتی، ۲ شرکت تولیدی «پلن بی» متعلق به برد پیت و «لاکی چپ» مارگو رابی در حال مذاکره هستند تا بازسازی «مرد لاغر» فیلم کلاسیکی از سال ۱۹۳۴ را انجام دهند.

*این ۲ کمپانی هنوز با توجه به اعتصاب انجمن بازیگران در مورد بازیگری وارد بحث نشده‌اند؛ با این حال، به گفته منابع، هر ۲ شرکت پیش از شروع اعتصاب انجمن نویسندگان در ماه می جذب این پروژه شده بودند و قصد داشتند حقوق انحصاری مجموعه‌ای از فیلم‌های مهم را تهیه کنند.

*حقوق «مرد لاغر» به تازگی در دسترس قرار گرفته است. پیش از این قرار بود نسخه بازسازی آن توسط راب مارشال به عنوان کارگردان و با بازی جانی دپ ساخته شود. با این حال برادران وارنر سال ۲۰۱۲ آن را کنار گذاشت.

*«مرد لاغر» با اقتباس از رمان جنایی دشیل همت، داستانی معمایی درباره زن و شوهری است که برای یافتن یک آشنای گمشده همراه می‌شوند و بعد روشن می‌شود او به قتل رسیده است. این فیلم به کارگردانی دبلیو اس. ون دایک سال ۱۹۳۴ با بازی ویلیام پاول در نقش شوهر نیک چارلز و میرنا لوی در نقش همسرش نورا ساخته شد.

*«مرد لاغر» نامزد ۴ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای ویلیام پاول شد. برد پیت و مارگو رابی در فیلم «روزی روزگای در هالیوود» تارانتینو و «بابل» دمین شزل هم‌بازی بودند.

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋