گیتا خوش صدا

گیتا خوش صدا

دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

دیدن این 20 عکس شگفت انگیز شما را خوشحال می کند

مسابقه سالانه عکاسی از برندگان ۲۰۲۳ فهرست برندگان خود را اعلام کرد، جشنواره خیره کننده از فنچ‌ها و شاهین‌ها گرفته تا پنگوئن‌ها و جغدها در حال پرواز، غذا خوردن و جنگیدن .

یک پزشک: مسابقه سالانه عکاسی از برندگان ۲۰۲۳ فهرست برندگان خود را اعلام کرد، جشنواره خیره کننده از فنچ‌ها و شاهین‌ها گرفته تا پنگوئن‌ها و جغدها در حال پرواز، غذا خوردن و جنگیدن .

بیش از ۲۰۰۰۰ تصویر توسط عکاسان از سراسر جهان ارسال شد که  برای جایزه بزرگ ۵۰۰۰ پوندی (۶۲۵۰ دلار آمریکا) رقابت کردند. در مسابقه بزرگسالان، عکاسان در هشت بخش بهترین پرتره، پرندگان در محیط، رفتار پرندگان، پرندگان در حال پرواز،عکس سیاه و سفید، پرندگان شهری، حفاظت و عکس پرنده دارای جنبه کمدی به رقابت پرداختند. همچنین یک جایزه حفاظت، جایزه نمونه کارها و جایزه ویدیویی وجود داشت.

جایزه بزرگ توسط از آن جک ژی از ایالات متحده شد، او لحظه دراماتیکی را ثبت کرد که یک شاهین از بچه خود در برابر پلیکانی که خیلی نزدیک شده بود محافظت می‌کند.

ژی گفت: «به مدت چهار سال، من تلاش کردم تا منظره نادر شاهین ماده را که با سرعت و چابکی باورنکردنی به پلیکان‌های قهوه ای بزرگ حمله می کند، ثبت کنم.من عاشق چشمان پلیکان در این تصویر هستم – شگفت زده و ترسیده. عمل سریع و در یک چشم به هم زدن تمام شد. اما من آن لحظه را برای همیشه به یاد خواهم داشت.»

«قطره شگفت‌انگیز» گرفته شده توسط جیسون مور استرالیایی برنده جایزه نخست در بخش سیاه و سفید شد که عکسی از اردک مشک جوانی بود که مسحور  افتادن قطره‌ای آب از دهان مادرش شده بود.

عکس جنجالی بخش حفاظت از آن ایوان هیث فلین بریتانیایی شد که شکارچی مالتی را غافلگیر می کند که با افتخار یک کبوتر اروپایی مرده را در یک دست و یک تفنگ در دست دیگر نگه داشته است. BirdLife Malta، یک سازمان غیر دولتی محلی حفاظت از محیط زیست، رسم سنتی کشتن این پرندگان را محکوم می کند.

برنده بخش کمدی به No Way Out تعلق گرفت، که در آن یک حواصیل بنفش برای خوردن آخرین وعده غذایی خود تقلا می کند.

مشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آوردمشاهده این 20 عکس شگفت‌انگیز، حالتان را جا می آورد

 

گیتا خوش صدا
گیتا خوش صدا دانشجوی موسیقی، نوازنده تار، علاقمند به یادگیری، عاشق رقص و آواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋