
اینستاگرام با معرفی ابزار جدید Your Algorithm به کاربران اجازه میدهد روی محتواهای که به آنها پیشنهاد میشود کنترل بیشتری داشته باشند.
اینستاگرام امروز از ابزار جدیدی رونمایی کرده است که به شما اجازه میدهد الگوریتم پیشنهاد محتوا را ببینید و کنترل کنید. این قابلیت با کنترل ریلها آغاز میشود. ابزار Your Algorithm اجازه میدهد ببینید چه موضوعاتی فید ریلهای شما را شکل میدهند و میتوانید آنها را براساس علایق خود شخصیسازی کنید.
بهگزارش تککرانچ، اکنون زمانی که مشغول تماشای ریلها هستید، آیکونی در بالا سمت راست صفحه دیده میشود. با زدن روی این آیکون به ابزار Your Algorithm دسترسی پیدا میکنید. سپس میتوانید ببینید از نظر اینستاگرام چه موضوعاتی برای شما جذاب است. این شبکه اجتماعی میگوید فهرست علایق شما با فعالیتهایی که انجام میدهید، تعیین میشود، و هوش مصنوعی خلاصهای از آن را نشان میدهد.

برای مثال، ممکن است توضیحی در این ابزار بگوید: «اخیراً به خلاقیت، ورزش، انگیزه برای تمرین و اسکیت علاقهمند بودهاید.» شما میتوانید این توضیحات را در استوری خود به اشتراک بگذارید تا مخاطبانتان هم بدانند به چه چیزهایی علاقه دارید.

زیر این خلاصه، میتوانید فهرست موضوعاتی را ببینید که از دید اینستاگرام به آنها علاقهمند هستید. در اینجا میتوانید مشخص کنید که میخواهید چه چیزهایی را بیشتر و چه چیزهایی را کمتر ببینید. سیستم پیشنهاد محتوا بر همین اساس تطبیق پیدا میکند. بهعلاوه، اگر به موضوعی علاقه داشته باشید که در این فهرست وجود نداشته باشد، میتوانید آن را تایپ و به لیست خود اضافه کنید.
ابزار Your Algorithm از امروز برای کاربران اینستاگرام در ایالات متحده در دسترس قرار میگیرد. در آینده نزدیک نیز قرار است کاربران انگلیسی زبان زودتر از بقیه به آن دسترسی پیدا کنند. اینستاگرام میگوید در مراحل بعدی، کاربران میتوانند فید اکسپلور خود را هم شخصیسازی کنند. همچنین، این ابزار قرار است در بخشهای بیشتری از این پلتفرم عرضه شود.
پاسخ ها