گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

جک J4 تاکسی جدید شهرهای ایران می شود

جک J4 تاکسی جدید شهرهای ایران می‌شود

به گفته مدیر عامل اتحادیه حمل‌و‌نقل مسافر شهری کشور، 5 هزار دستگاه جک J4 تاکسی به ناوگان حمل‌ونقل شهرهای کشور اضافه خواهند شد.

کرمان‌موتور طی دو سال اخیر در تجهیز ناوگان تاکسیرانی شهرهای بزرگ ایران فعال بوده است. این شرکت نخست KMC EJ7 را به‌عنوان تاکسی برقی در اختیار شهرداری تهران قرار داد. اکنون نیز شرایط فروش جک J4 تاکسی برای رانندگان اعلام شده است.

به گفته «مرتضی ضامنی»، مدیرعامل اتحادیه حمل‌و‌نقل مسافر شهری کشور، 5 هزار دستگاه جک J4 تاکسی به ناوگان حمل‌ونقل شهرهای کشور اضافه خواهند شد. به گفته او، طرح نوسازی و توسعه تاکسی‌ها به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات حمل‌و‌نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج‌کردن ناوگان فرسوده تاکسیرانی اجرا می‌شود. ضامنی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، جک J4 تاکسی را خودرویی با استاندارد آلایندگی یورو 5 و قیمت مناسب معرفی کرد.

فروش جک J4 تاکسی با تسهیلات 350 میلیون تومانی

قیمت جک J4 تاکسی برای رانندگان ناوگان حمل‌ونقل 850 میلیون تومان اعلام شده است؛ بنابراین نسخه تاکسی حدود 30 میلیون تومان ارزان‌تر از نسخه شخصی این خودرو است. متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی، حمل‌ونقل مسافر شهری یا حمل‌ونقل همگانی شهر محل فعالیت خود، اعلام کنند تا فرایند اجرایی طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام شود.

رانندگان تاکسی برای خرید جک جی4 می‌توانند از تسهیلات 350 میلیون تومانی کرمان‌موتور بهره‌مند شوند. در این تسهیلات مبلغ 500 میلیون تومان پیش‌پرداخت از رانندگان گرفته می‌شود و 350 میلیون تومان باقی‌مانده، تسهیلات در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام این خودرو آغاز شده و شهرهایی که به جمع‌بندی نهایی برسند و درخواست خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل‌ونقل خود اعلام کنند، در اولویت قرار می‌گیرند.

جک J4 تاکسی
جک J4 تاکسی در اتیوپی

جک J4 مانند بسیاری از خودروهای مونتاژی بازار ایران، به پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه حداکثر 103 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در جک J4 برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی این سدان کوچک 5.8 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است. باک سوخت این خودرو نیز 45 لیتر حجم دارد. کرمان‌موتور از سال 1401، جک J4 را به آپشن‌های بیشتری نظیر سیستم کنترل پایداری و نمایشگر سیستم صوتی مجهز کرده است. رینگ‌های آلیاژی خاکستری تمایز نسخه‌های جدید و قدیمی جک J4‌ هستند. البته ممکن است نسخه‌های تاکسی تفاوت‌هایی با نسخه شخصی داشته باشند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋