گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

ادامه ممنوعیت X در برزیل؛ جریمه به بانک اشتباهی پرداخت شده است

تداوم ممنوعیت ایکس در برزیل؛ جریمه‌ها به بانک اشتباهی پرداخت شده است

تصمیم دادگاه برای صدور مجوز فعالیت مجدد در برزیل فعلاً به تعویق افتاد.

پس از ماه‌ها جنجال بین ایکس و مقامات برزیلی، این شبکه اجتماعی با تمام درخواست‌های دادگاه برزیل موافقت کرد؛ بااین‌حال هنوز ایکس در این کشور رفع فیلتر نشده است. براساس گزارش‌های جدید، ایکس جریمه‌های خود را به بانک اشتباهی پرداخت کرده است. به همین دلیل تصمیم دادگاه برای اجازه‌دادن به این شرکت برای ازسرگیری فعالیت خود در برزیل هنوز صادر نشده است.

براساس گزارش رویترز، پس از هفته‌ها ممنوعیت در برزیل، ایکس با تمام خواسته‌های دادگاه مانند معرفی یک نماینده قانونی در این کشور و حذف اکانت‌هایی که نفرت‌پراکنی می‌کردند، موافقت کرد؛ آخرین مانع نیز پرداخت جریمه‌ بود. هرچند وکلای ایکس استدلال می‌کنند که این شرکت به درستی جریمه‌ها را پرداخت کرده، اما دادگاه عالی می‌گوید که به بانک اشتباهی پرداخت شده‌ است.

جریمه‌های ایکس توسط دادگاه عالی برزیل

X از اواخر ماه آگوست در برزیل که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آن است، به دلیل عدم تبعیت از دستورات دادگاه فیلتر شده است. روز جمعه نیز، ایکس درخواست جدیدی برای فعالیت مجدد در برزیل ارائه کرد و گفت که تمام جریمه‌ها را پرداخت کرده است.

جریمه‌های ایکس در برزیل

در پاسخ به این درخواست، قاضی دیوان عالی، «الکساندر دومورائس»، درخواست کرد که پرداخت باید به بانک موردنظر منتقل شود. او همچنین تعیین کرد که پس از رفع مسئله جریمه‌ها، دادستان کل برزیل نظر خود را درباره درخواست‌های اخیر تیم حقوقی ایکس در برزیل که به دنبال بازگرداندن دسترسی به پلتفرم در این کشور بوده است، ارائه خواهد کرد.

براساس فایلی که رویترز مشاهده کرده، روز جمعه وکلای ایکس به دادگاه عالی گفتند که این شرکت 28.6 میلیون رئال (5.24 میلیون دلار) جریمه پرداخت کرده است. به‌دنبال تصمیم دومورائس، وکلای ایکس مجدداً از دادگاه خواستند تا مجوز ازسرگیری فعالیت در برزیل را صادر کند. آن‌ها همچنین پرداخت جریمه به حساب اشتباه را رد کرده و گفتند که به‌نظرشان نیازی به مشورت با دادستان کل پیش از برداشتن حکم ممنوعیت وجود ندارد.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که کشمکش طولانی برزیل و ایکس به کجا ختم خواهد شد.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋