گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

شرایط پیش فروش وانت نیسان [مهر 1403] اعلام شد

شرایط پیش فروش وانت نیسان اعلام شد [مهر 1403]

سایپا برای مهر 1403، شرایط پیش فروش وانت نیسان را اعلام کرد. این پیش‌فروش از نوع سه مرحله‌ای است.

سایپا برای مهر 1403، شرایط پیش فروش وانت نیسان را اعلام کرد. این پیش‌فروش از نوع سه مرحله‌ای است. دو ودیعه در مرحله اول و دوم از مشتریان دریافت می‌شوند و ودیعه سوم در زمان تحویل خودرو از مشتری دریافت خواهد شد. همانند اکثر شرایط پیش‌فروش، قیمت خودرو در زمان تحویل به مشتریان مشخص خواهد شد.

دو تیپ از وانت نیسان در شرایط پیش‌فروش این خودرو به متقاضیان ارائه شده‌اند. تیپ نخست نیسان تک‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال و تیپ دوم نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال هستند. همانند همیشه، این خودرو تنها در رنگ آبی قابل خریداری خواهد بود. موعد تحویل این خودروها نیز هفته چهارم دی ماه 1403 اعلام شده است.

شرایط پیش فروش وانت نیسان، مهر 1403:

خودرورنگپیش پرداخت اولپیش پرداخت دومقیمت خودروموعد تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال SVPDH‌ رادیالآبی150.000.000 تومان130.000.000 تومانقیمت در زمان تحویل خودرو به مشتریاندی 1403
نیسان دوگانه‌‌سوز آپشنال SVPDH‌ رادیال

وانت نیسان در طول 5 دهه با پیشرانه‌های مختلفی به تولید رسیده است که در حال حاضر با پیشرانه 2.4 لیتری M24‌ عرضه می‌شود. نسخه پلاس این پیشرانه در سال 1397 معرفی شد که در جدول پیش فروش نیز حضور دارد. نسخه پلاس پیشرانه M24 با ارتقا در سیستم خروجی، استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت کرده است. وانت نیسان یکی از معدود خودروهای سبک کشور است که همچنان بدون کیسه هوا برای راننده و سرنشین به تولید می‌رسد.

شرایط پیش فروش وانت نیسان

این خودرو پنجاهمین سالگرد حضور خود در ایران را در سال 1399 جشن گرفت. عرضه این وانت به بازار ایران از سال 1349 آغاز شده است و از دهه 1360 تاکنون در زامیاد مونتاژ می‌شود. مدتی پیش و در نمایشگاه خودرو شیراز 1403، زامیاد از نسخه ارتقایافته این وانت رونمایی کرد. وانت نیسان بهینه با کابین بزرگتر و صندلی‌های راحت‌تر، به رادار خط خوان مجهز شده است. البته اتاق این خودرو همچنان بدون تغییر نسبت به پنج دهه پیش با همان فرم به تولید می‌رسد.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋