گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

شرایط فروش دوچرخه X7 [اکتبر 1403] منتشر شد

شرایط فروش بایک X7 منتشر شد [مهر 1403]

اکنون شرایط فروش بایک X7 از سوی دیارخودرو منتشر شده است. این خودرو در حال حاضر تنها به روش نقدی فروخته می‌شود.

بایک X7 که در ابتدا با نام مکث تیارا پرایم شناخته می‌شد، یکی از محصولات جدید گروه ماموت است که توسط دیارخودرو به تولید می‌رسد. این خودرو طی هفته گذشته رونمایی شد و اکنون شرایط فروش بایک X7 از سوی دیارخودرو منتشر شده است. این خودرو درحال‌حاضر تنها به روش نقدی فروخته می‌شود. مشتریان برای خرید بایک X7، باید تمامی بهای آن را که حدود 2.1 میلیارد تومان است، در لحظه ثبت‌نام به حساب شرکت واریز کنند.

شرایط فروش بایک X7، مهر 1403:

خودروقیمترنگ‌های موجودموعد تحویل
بایک بیجینگ X721.044.700.000 ریالسفید، مشکی، خاکستری30 روز کاری

بایک X7 همانند بسیاری دیگر از کراس‌اوورهای چینی، به موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه حداکثر 188 اسب‌بخار قدرت و 305 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند که ارقام مناسبی به نظر می‌رسند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد. بایک بیجینگ X7 در واقع جایگزینی برای تیگو 8 پرو محسوب می‌شود. این خودرو یک کراس‌اوور متوسط است اما از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد.

شرایط فروش بایک X7

بایک X7 در تست تصادف موسسه ایمنی C-NCAP چین، پنج ستاره ایمنی کسب کرده است. تجهیزات ایمنی این خودرو نیز شامل این موارد می‌شوند: ترمز ضد قفل(ABS)، سیستم تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز(EBD)، سیستم ترمز کمکی(BA)، سیستم کنترل کشش(TCS)، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری(ESP)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی(HAC)، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی(HDC)، دوربین 540 درجه، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، ترمز پارک برقی و سنسور پارک در جلو و عقب.

برخی از تجهیزات رفاهی تیارا پرایم نیز به شرح زیر هستند:

سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، کروز کنترل، کلاستر 10.1 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم حرکت بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور، اتوپارک، دستگیره‌های مخفی درب‌ها، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی‌های جلو، سانروف پانورامیک و تهویه مطبوع اتوماتیک 2 نقطه‌ای.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋