گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

چگونه آهنگ پیشواز ایرانسل را تغییر دهیم؟

چگونه آهنگ پیشواز ایرانسل را تغییر دهیم؟

آهنگ پیشواز ایرانسل از محبوبیت بالایی برخوردار است. با این وجود ممکن است پس از خرید یک آهنگ پیشواز، بخواهید آن را تغییر دهید.

آهنگ پیشواز نوایی است که به‌جای صدای بوق معمول، هنگام تماس دیگران با شما پخش می‌شود. شما می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را به‌عنوان آهنگ پیشواز تعیین کنید. تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل با سرویس #۷۷۷* بسیار آسان است. با استفاده از این کد، می‌توانید به سادگی از میان آهنگ‌های متنوع، آهنگ مورد علاقه‌تان را پیدا کرده و آن را به عنوان آهنگ پیشواز تعیین کنید. در ادامه این مطلب از دیجیاتو، به شما نحوه تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل را آموزش خواهیم داد.

کد تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل

مشترکین ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری ساده‌ی #۷۷۷* به منوی اصلی سرویس آهنگ‌های پیشواز دسترسی پیدا کنند و از میان هزاران آهنگ مورد علاقه‌ی خود انتخاب کنند. برای جایگزینی آهنگ پیشواز فعلی خود، کافیست کد #۸*۷۷۷* را شماره‌گیری کنید و آهنگ مورد نظر را انتخاب نمایید. با استفاده از کد #۸*۷۷۷* می‌توانید به آلبوم آهنگ‌های پیشواز خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل با اپلیکیشن پیشواز

اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل با ارائه امکاناتی نظیر جستجوی آسان آهنگ‌های مورد علاقه، تنظیم قسمت دلخواه از هر آهنگ به عنوان پیشواز، و حتی ضبط و تنظیم صدای شخصی به عنوان آهنگ پیشواز، یک اپلیکیشن کاربردی برای علاقه‌مندان به آهنگ‌های پیشواز ایرانسل است. علاوه بر این، اشتراک‌گذاری آهنگ‌های پیشواز با دوستان هم با این اپلیکیشن ممکن است.

با استفاده از نوار جستجوی تعبیه شده در بخش پیشواز عادی، می‌توانید با وارد کردن نام آهنگ، نام خواننده یا کد آهنگ مورد نظر، به سرعت به آهنگ دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. پس از یافتن آهنگ، امکان پخش آنلاین آن برای اطمینان از انتخاب صحیح وجود دارد. شما با انتخاب گزینه «پیشوازم شو» به سادگی می‌تواند‌ آهنگ جدید را به عنوان آهنگ پیشواز جدید خود انتخاب کنید.

تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل

در بخش پروفایل و زیرمجموعه پیشوازهای فعال من، می‌توانید لیستی از تمام پیشوازهایی که در حال حاضر روی خط شما فعال هستند را مشاهده کنید. امکان پخش آنلاین هر یک از این آهنگ‌ها و همچنین امکان غیرفعال‌سازی یا حذف کامل آن‌ها از آلبوم شخصی، در این بخش فراهم شده است.

تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل با پیامک

یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین روش‌های بهره‌مندی از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، ارسال پیامک است. مشترکین می‌توانند با ارسال کد آهنگ مورد نظر به شماره ۷۵۷۵، نسبت به خرید و فعال‌سازی آهنگ پیشواز اقدام نمایند.

برای تغییر آهنگ پیشواز، ارسال صرف کد آهنگ جدید به شماره ۷۵۷۵ منجر به خرید یک آهنگ جدید شده و آهنگ قبلی همچنان فعال باقی می‌ماند. برای جایگزینی آهنگ فعلی با آهنگ جدید، باید از فرمت خاصی در پیامک استفاده شود. فرمت پیامک برای تغییر آهنگ پیشواز به شکل «کد آهنگ موجود کد آهنگ جایگزین TV» است.

به عنوان مثال، برای جایگزینی آهنگ با کد ۱۰۰۱۰۰ با آهنگ جدید به کد ۱۰۰۱۲۳، پیامک TV 100100 100123 باید به شماره ۷۵۷۵ ارسال شود.

جمع‌بندی

آهنگ پیشواز ایرانسل از محبوبیت بالایی در میان مشترکین آن برخوردار است. با این وجود ممکن است پس از خرید یک آهنگ پیشواز، بخواهید آن را تغییر دهید. در این مطلب به شما سه روش کاربردی برای تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل از جمله کد تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل را گفتیم. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن پیشواز ایرانسل و همچنین پیامک به شماره ۷۵۷۵ هم اقدام به تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل خود بکنید.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋