گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

رندر مفهومی Galaxy S25 Ultra با گوشه های گرد منتشر شد [ساعت]

رندر مفهومی گلکسی S25 اولترا با گوشه‌های گرد منتشر شد [تماشا کنید]

این رندرها با توجه به شایعات منتشرشده درباره این گوشی ساخته شده‌اند.

تاکنون چندین‌ بار گزارش شده است که سامسونگ می‌خواهد تغییراتی را در طراحی گلکسی S25 اولترا اعمال کند؛ پیشتر رندرهایی از این تغییر طراحی با گوشه‌های گرد منتشر شده بود. به‌تازگی منبعی دیگر باتوجه‌به گزارش‌ها رندری مفهومی از این گوشی پرچم‌دار ساخته و منتشر کرده است.

این رندرها ظاهراً با تلاش‌های Technizo Concept ساخته شده‌اند و بدون نیاز به زوم روی این تصاویر، می‌توانیم متوجه شویم که این پرچم‌دار به‌جای گوشه‌های تیز، گوشه‌های گرد دارد و شاسی تیتانیومی طلایی مایل به قهوه‌ای همراه فریم برس‌خورده. S-Pen همچنین رنگ‌بندی مشابهی با Galaxy S25 Ultra دارد و مکانیسم کلیک آن نیز ظاهری براق دارد.

رندرهای واضح گلکسی S25 اولترا

دیگر مشخصات ظاهری گلکسی S25 اولترا در رندرهای Technizo Concept

چیدمان دوربین در جلو و عقب شبیه گلکسی S24 اولترا به نظر می‌رسد؛ موضوعی که دور از انتظار نبود؛ زیرا هیچ‌یک از شایعات قبلی درباره تغییر طراحی دوربین گلکسی S25 اولترا صحبت نکرده بودند. در قسمت پایین گوشی، به‌وضوح می‌توانیم یک پورت شارژ USB-C، همراه یک بریدگی برای نگه‌داشتن قلم S-Pen، بلندگو و اسلات سیم‌کارت را ببینیم.

رندرهای واضح Galaxy S25 Ultra

ابعاد دستگاه در این رندر 162.8 در 8.2 در 77.6 میلی‌متر است که 0.4 میلی‌متر باریک‌تر از Galaxy S24 Ultra است. این تغییرات کوچک همچنین می‌تواند نشان دهد Galaxy S25 Ultra سبک‌ترین پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود.

رندرهای واضح گلکسی S25 اولترا

این منبع همچنین یک ویدیوی رندر از گلکسی S25 اولترا اضافه کرده است که امکان تماشای این رندر در همه زوایا را فراهم می‌کند. باید منتظر ماند و دید این رندرها هنگام معرفی رسمی Galaxy S25 Ultra چقدر به واقعیت نزدیک هستند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋