گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

اپراتور Verizon پیام های ماهواره ای را در پاییز امسال ارائه خواهد کرد

اپراتور ورایزن پاییز امسال قابلیت پیام‌رسانی ماهواره‌ای ارائه می‌کند

پیام‌رسانی اضطراری ماهواره‌ای ورایزن توسط شرکت Skylo پشتیبانی می‌شود.

شرکت ورایزن تأیید کرده پاییز امسال سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای خود را عرضه خواهد کرد. درحال‌حاضر سری پیکسل ۹ گوگل و آیفون‌های جدید اپل از قابلیت پیام‌رسانی ماهواره‌ای به‌صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کنند.

بنا بر گزارش منتشرشده در سایت ورایزن، از پاییز امسال، برخی مدل‌های خاص تلفن‌های هوشمند می‌توانند به قابلیت پیام‌رسانی اضطراری و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی این شرکت که بر بستر ارتباطات ماهواره‌ای عرضه می‌شود، دسترسی داشته باشند. این سرویس نتیجه همکاری ورایزن با شرکت Skylo است. Skylo از قابلیت پیام‌رسانی اضطراری ماهواره‌ای گوشی‌های پیکسل گوگل نیز پشتیبانی می‌کند.

استفاده از قابلیت پیام‌رسانی ماهواره‌ای ورایزن هزینه اضافی ندارد

آیفون

همچنین ورایزن اعلام کرده مشتریان می‌توانند از سال آینده از طریق ارتباط ماهواره‌ای پیام متنی ارسال کنند. به گفته «کارن شولتز»، سخنگوی این اپراتور، این سرویس جدید هزینه اضافی به مشتریان تحمیل نمی‌کند و آن‌ها می‌توانند بدون نگرانی از قیمت از این سرویس استفاده کنند. شولتز همچنین پشتیبانی گوشی‌های پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو فولد و پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال را از قابلیت جدید تأیید کرد.

اپل اولین‌ بار سال ۲۰۲۲ و در سری آیفون ۱۴ از قابلیت پیام‌رسانی اضطراری ماهواره‌ای رونمایی کرد. هم‌اکنون نیز شرکت‌های دیگر به تبعیت از اپل درحال اضافه‌کردن این قابلیت هستند. همچنین اپل در iOS 18 قابلیت پیام‌رسانی ماهواره‌ای را به سرویس iMessage آورده است. این سرویس در اختیار آیفون‌های سری ۱۴ و ۱۵ قرار می‌گیرد.

درحالی‌که قابلیت پیام‌رسانی ماهواره‌ای ورایزن قرار است در همکاری با شرکت Skylo عرضه شود اما این اپراتور اوایل امسال مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون دلار در شرکت AST SpaceMobile سرمایه‌گذاری کرد. این شرکت نیز در زمینه عرضه خدمات ارتباطات ماهواره‌ای فعال است؛ به همین دلیل به نظر می‌رسد ورایزن دیریازود به همکاری با Skylo خاتمه خواهد داد. سخنگوی ورایزن نیز دراین‌باره گفته تا زمانی که سرویس AST SpaceMobile در دسترس قرار بگیرد، آن‌ها می‌خواستند مطمئن شوند مشتریان به برخی قابلیت پایه پیام‌‎رسانی ماهواره‌ای دسترسی دارند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋