گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

آیفون 16 پرو در تیتانیوم طلایی احتمالاً به این شکل خواهد بود

آیفون 16 پرو در رنگ تیتانیوم طلایی احتمالاً چنین ظاهری خواهد داشت

بعد از وقفه‌ای یک‌ساله، رنگ طلایی مجدداً به جمع محصولات اپل باز می‌گردد.

درحالی‌که رویداد اپل برای معرفی سری آیفون 16 در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می‌شود، هر روز شاهد انتشار اخبار جدیدی از این محصولات هستیم. در جدیدترین مورد، تصویری از ماکت گوشی آیفون 16 پرو در رنگ جدید تیتانیوم طلایی فاش شده است.

به گزارش 9to5mac، درحالی‌که این تصویر آیفون 16 پرو را در رنگ تیتانیوم طلایی نشان می‌دهد، اما هنوز مشخص نیست که چه طیفی از رنگ طلایی در این گوشی استفاده خواهد شد. پیش‌ازاین، برخی شایعات به استفاده از رنگ برنزی یا قهوه‌ای اشاره داشتند که البته هنوز مورد تأیید هیچ منبع دیگری قرار نگرفته است.

جزئیات بیشتری از آیفون 16 پرو با رنگ تیتانیوم طلایی

آیفون 16 پرو با رنگ گلد تیتانیوم

منبعی که به عرضه این گوشی در رنگ تیتانیوم طلایی اشاره کرده است، دقیقاً همان منبعی است که قبل از عرضه رسمی آیفون 15 پرو اعلام کرده بود که این گوشی در رنگ تیتانیوم طبیعی به بازار عرضه شده می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود که این خبر هم در مورد رنگ جدید آیفون 16 پرو دقیق باشد.

البته، تصویر منتشرشده علاوه‌بر رنگ گلد تیتانیوم، برخی جزئیات دیگر آیفون 16 پرو را به نمایش می‌گذارد. برای مثال، در کنار دکمه روشن/خاموش دستگاه، می‌توانید دکمه جدیدی را ببینید که احتمالاً شاتر دوربین است. پیش‌ازاین تأیید شده بود که سری آیفون 16 به یک دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین مجهز می‌شود.

اپل در گوشی آیفون 15 پرو تصمیم گرفت برای اولین‌بار بعد از آیفون X رنگ طلایی را از محصولات جدید خود حذف کند. این سری از دستگاه‌ها در چهار طیف رنگی تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم آبی، تیتانیوم سفید و تیتانیوم مشکی روانه بازار شدند.

البته تصویر منتشر شده از آیفون 16 پرو در رنگ تیتانیوم طلایی یک ماکت است و جزئیات دقیقی از رنگ نمونه واقعی این گوشی را به ما ارائه نمی‌دهد. اما از قرار معلوم در آیفون‌های جدید به‌احتمال زیاد شاهد بازگشت رنگ طلایی خواهیم بود.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋